اخبار داغ

اهتمام پلیس برای پیشگیری از سرقت در سال جدید؛

رادان: به وظایف قانونی خود درباره حجاب عمل می‌کنیم/ باید قاچاق را از ریشه بخشکانیم

رادان: به وظایف قانونی خود درباره حجاب عمل می‌کنیم/ باید قاچاق را از ریشه بخشکانیم
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی از اهتمام جدی پلیس برای پیشگیری از سرقت و دستگیری مالخرها در سال جدید خبر داد و گفت: در کنار این دو موضوع جمع‌آوری خرده فروشان مواد مخدر نیز در دستور کار پلیس است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمدرضا رادان امروز در قرارگاه نوروزی امام علی (ع) انتظامی کرمانشاه اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که سال گذشته به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت اجرای طرح‌های مقابله با سرقت و دستگیری سارقان بود که خوشبختانه نتایج خوبی نیز به همراه داشت.

وی عنوان کرد: در سال جدید نیز همین طرح را با جدیت پیگیری کرده و در کنار آن تلاش خواهیم کرد که خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر را نیز به شکلی گسترده دستگیر و جمع‌آوری کنیم.

رادان افزود: پیشگیری از وقوع سرقت و دستگیری مالخرها از دیگر برنامه‌های اولویت دار پلیس در سال جدید خواهد بود تا بتوانیم به یکی از مهمترین مطالبات مردم جامه عمل بپوشیم.

وی برخورد با پدیده قاچاق را از دیگر برنامه‌های مهم پلیس کشور در سال جدید عنوان کرد و گفت: در این خصوص باید خیلی جدی تر عمل کنیم و با شناسایی سرمنشا پدیده قاچاق آن را از ریشه بخشکانیم.

فرمانده انتظامی کشور به مقوله مطالبات مردمی در حوزه عفاف و حجاب نیز اشاره کرد و گفت: پلیس در سال جاری به وظایف قانونی خود در این حوزه عمل می‌کند.

رادان با قدردانی از مجموعه انتظامی کرمانشاه عنوان کرد:  خوشبختانه شاخص‌های این استان در همه مقوله‌ها مناسب است و نشان می‌دهد کارهای خوبی برای مقابله با جرایم انجام شده است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی افزود: یکی از زمینه.هایی که کرمانشاه در آن موفق عمل کرده دستگیری گسترده سارقان و جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهرهای این استان است؛ اقدامی که می‌تواند سبب کاهش سرقت‌ها به ویژه سرقت‌های خرد شود.

وی کرمانشاه را یکی از استان‌های پیش رو در حوزه سپاپد (سامانه پایش پلاک‌های دستوردار) معرفی کرد و گفت: این دیار می‌تواند نمونه و الگویی موفق برای دیگر استان‌های کشور در این حوزه طی امسال باشد.

رادان عنوان کرد: لازم است از زحمات یک سال اخیر کارکنان انتظامی کرمانشاه و اقدامات صورت گرفته قدردانی کنم و امیدوارم امسال هم به همین منوال حرکت کنیم تا ان شاء الله شاهد برقراری امنیتی گسترده‌تر در این استان باشیم.

رئیس پلیس کشور توفیق خدمتگزاری به مردم را سعادتی بزرگ دانست و گفت: همه ما که امروز این توفیق و سعادت نصیب مان شده است باید آن را قدر دانسته و با همه توان در میدان عمل حاضر شویم.

وی ماه مبارک رمضان را هم فرصت مناسبی برای خودسازی دانست و گفت: به طور قطع خدمت صادقانه به مردم در این ماه پرفیض، اجر و پاداشی مضاعف خواهد داشت که نباید از آن غافل شویم.

رادان پلیس را خادم مردم معرفی کرد و گفت: هدف ما چیزی جز خدمت صادقانه به مردم نباید باشد و اگر نیت خود را برای خدمت به خلق خالص کنیم قطعا بهترین اتفاقات رقم خورده و شاهد امنیتی پایدار در پهنه جمهوری اسلامی خواهیم بود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه