اخبار داغ

منابع عبری اعلام کردند:

کاهش شدید ارزش پولی رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر

کاهش شدید ارزش پولی رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر
منابع عبری در گزارش‌هایی اعلام کردند که به دلیل نگرانی از تشدید وضعیت امنیتی، روند نزولی ارزش واحد پولی این رژیم ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از وبگاه شهاب‎‌نیوز، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه گزارش داد که به دلیل نگرانی از تشدید وضعیت امنیتی، روند نزولی ارزش واحد پولی این رژیم ادامه دارد.

براین اساس، امروز دوشنبه ارزش برابری شکل مقابل دلار ۱.۲ درصد دیگر کاهش یافت. امروز دوشنبه ارزش هر دلار به ۳.۶۱ شِکل رسید.

این در حالی است که در روز ۲۸ مارس پیش از تحولات اخیر مسجدالاقصی که با تشدید تنش‌ها در غزه همراه شد، ارزش هر دلار به ۳.۵۵ شِکل رسیده بود.

روز گذشته نیز منابع عبری در گزارش‌هایی اذعان کردند که ناامنی روزهای اخیر در اراضی اشغالی ضربه سنگینی به بخش گردشگری و به طور کلی اقتصاد رژیم صهیونیستی وارد آورده است.

رسانه‌های عبری عنوان کردند که در روزهای اخیر به دلیل برهم خوردن شرایط امنیتی و تشدید تنش‌ها، ۹۰ درصد از گردشگران (داخلی و خارجی) سفر به مناطق شمالی در اراضی اشغالی را لغو کرده‌اند.

گفتنی است در روزهای اخیر پس از تعرضات وحشیانه نظامیان صهیونیست علیه نمازگزاران و معتکفان فلسطینی در مسجدالاقصی، شماری از گروه‌های مقاومتی شمال اراضی اشغالی را هدف حملات راکتی خود قرار دادند. این رخداد ترس و وحشت شدیدی را در بین صهیونیست‌ها ایجاد کرد و موجب شد اکثر ساکنان این مناطق در پناهگاه‎‌ها مستقر شوند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه