اخبار داغ

رونمایی از قابلیت جدید واتس اپ به زودی+ افشای جزئیات

رونمایی از قابلیت جدید واتس اپ به زودی+ افشای جزئیات
واتس اپ به زودی یک سرویس "حالت همراه" را معرفی می کند که به بیش از یک گوشی هوشمند یا دستگاه دیگر اجازه می دهد به یک حساب کاربری وارد شوند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از المنار؛ بر اساس یک افشای جدید، "واتس اپ" به زودی یک سرویس "حالت همراه" را معرفی می کند که به بیش از یک گوشی هوشمند یا دستگاه دیگر اجازه می دهد به یک حساب کاربری وارد شوند.

این به کاربران این امکان را می دهد که به مکالمات خود دسترسی داشته باشند، پیام ارسال کنند و از دستگاه های مختلف به طور همزمان تماس برقرار کنند.

یک کاربر باهوش این ویژگی را در یک به‌روزرسانی واتس‌اپ که هنوز منتشر نشده و در حال حاضر از طریق برنامه Google Play Beta در حال آزمایش است، کشف کرد.

این یک سرویس اشتراک است که به کاربران اندروید امکان دسترسی انحصاری به نسخه های جدید برنامه های موجود در فروشگاه Google Play را می دهد.

اسکرین شات های به اشتراک گذاشته شده در WABetaInfo نشان می دهد که کاربران واتس اپ می توانند دستگاه ثانویه را با اسکن یک کد QR پیوند دهند.

ابتدا کاربر باید واتس اپ را در دستگاه ثانویه دانلود و باز کند، سپس روی منوی کامل که با سه نقطه ظاهر می شود، در صفحه ثبت نام ضربه بزنید. سپس آنها می توانند روی "Link Device" کلیک کنند و یک کد QR منحصر به فرد نمایش داده می شود.

در نهایت، آنها می توانند واتس اپ را در دستگاه اصلی خود باز کنند، روی تنظیمات و دستگاه های مرتبط ضربه بزنند و می توانند کد QR را در دستگاه ثانویه اسکن کنند.

با این کار انتقال گزارش های چت و سایر داده ها شروع می شود.

از این پس، هر پیام ارسال شده یا تماسی که در این حساب واتساپ ایجاد شود، هم توسط دستگاه اصلی و هم توسط دستگاه ثانویه دریافت می شود. در صورتی که دستگاه اصلی اتصال اینترنتی فعال نداشته باشد، به کاربران این امکان را می دهد که از دستگاه دیگری به چت خود دسترسی داشته باشند.

کاربران همچنین ممکن است بتوانند وضعیت خود را به روز کنند و "فهرست های پخش" - لیست های ذخیره شده گیرندگان پیام های پخش شده - را از دستگاه ثانویه مدیریت کنند. و نشت نشان می دهد که شما قادر خواهید بود تا چهار دستگاه را با یک حساب کاربری مرتبط کنید.

اولین دستگاهی که به حساب WhatsApp وارد شده است، دستگاه اصلی باقی خواهد ماند و یک دستگاه همراه جدید مورد نیاز است.

کاربران فقط می توانند شماره تلفن مرتبط با حساب خود را از دستگاه اصلی تغییر دهند.

مشخص شد که این ویژگی در "واتس اپ" نسخه 2.23.8.2 موجود است که در حال حاضر در مرحله آزمایش بتا است، اما وجود آن نشان می دهد که به زودی در برنامه "اندروید" راه اندازی می شود.

این به‌روزرسانی منتشر نشده همچنین به کاربر اجازه می‌دهد تا مکالمات خصوصی خود را قفل کند تا فقط از طریق داده‌های بیومتریک، مانند اثر انگشت یا رمز عبور، به آنها دسترسی داشته باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه