اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

تنها امید تلویزیون به آنتن برمی گردد/ پخش مجدد کمدی «نون خ»

تنها امید تلویزیون به آنتن برمی گردد/ پخش مجدد کمدی «نون خ»
پخش فصل چهارم سریال کمدی «نون خ» درحالی مجددا آغاز می شود که تاکنون با آمار نزدیک به ۸ میلیون مخاطب به نقل از تلوبیون موفق ترین سریال نوروزی تلویزیون بوده است.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نوروز ۹۸ بود که فصل اول سریال کمدی «نون خ» از شبکه اول سیما به آنتن آمد و توانست در غیاب خانواده نقی و گروه «پایتخت» به عنوان پربیننده ترین سریال نوروزی لقب بگیرد و همین باعث شد تا مدیران این شبکه بلافاصله درخواست ساخت فصل بعدی این مجموعه را به مهدی فرجی، تهیه کننده پیشنهاد کنند و این باعث شد تا فصل های بعدی این سریال کمدی در سال های بعدی ساخته و پخش شود و امسال نیز فصل چهارم این سریال با حضور بازیگران فصول گذشته و برخی چهره های جدید به عنوان سریال نوروزی و رمضانی شبکه یک در حال پخش است.

۱۴ قسمت از این سریال از شبکه اول سیما پخش شد و یک هفته ای به احترام شب های قدر، پخش این سریال متوقف شد و حالا امشب ۲۶ فروردین ماه قسمت پانزدهم «نون خ» به آنتن سیما برمی گردد و تا چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۹ قسمت روانه آنتن خواهد شد و دو قسمت پایانی دوم و سوم اردیبهشت همزمان با عید فطر پخش می‌شود.

در فصل چهارم «نون خ» پس از یورش گله گرگ ها به روستا و تارو مار شدن گاو و گوسفندان روستاییان، زندگی اهالی با چالش جدیدی مواجه می شود. بزرگان ده تلاش می کنند با شکار گرگ ها اوضاع را به حالت عادی برگردانند، اما هر بار به دلایلی موفق نمی شوند. به اجبار یکی از شکارچیان ده بالا را استخدام می کنند. در ادامه آنچه باعث شعله ور شدن اختلافات قدیمی بین دو روستا شده، اهالی روستای «نورالدین» را برای خروج از رکود اقتصادی، جمعیتی و جبران عقب ماندگی از ده بالا به تکاپو می اندازد و ماجراهای ریز و درشتی را رقم می زند.

علاوه بر سعید آقاخانی در نقش «نورالدین خانزاده» به عنوان نقش محوری و اصلی، علی صادقی، شقایق دهقان، یدالله شادمانی، سیروس میمنت، سید علی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، هدیه بازوند، کاظم نوربخش، میرطاهر مظلومی و حمیدرضاآذرنگ از بازیگران چهره این سریال کمدی و دوست داشتنی هستند.

تاکنون آمار رسمی از تعداد مخاطبان فصل چهارم «نون خ» توسط صدا و سیما منتشر نشده اما آمار سایت تلوبیون حکایت از بازدید ۷ میلیون و ۷۳۰ هزارتایی از این سریال دارد؛ سریالی که در مقایسه با دیگر سریال نوروزی تلویزیون یعنی «آتش و باد» مجتبی راعی مخاطبان بیشتری را جذب تلویزیون کرده است؛ هرچند تلوبیون آماری از مخاطبان «آتش و باد» ارائه نکرده اما بازید زیر ۱۰۰ هزار نفری هر قسمت این سریال نشان می دهد که سریال فاخر شبکه سوم سیما علی رغم همه تبلیغات پیش از پخش، در جذب مخاطب، موفقیت چندانی به دست نیاورده است.

علی هدایت فر

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه