اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

پایان غم انگیز رپر ایرانی؛ به خاطر یک مشت دلار

پایان غم انگیز رپر ایرانی؛ به خاطر یک مشت دلار
با انتشار عکس هایی که نشان از ارتباط سیاسی «هیچ کس» رپر ایرانی با گروهک منفور، کثیف و تروریستی مناقفین دارد، عملا پرونده موسیقی او برای همیشه بسته شد! البته پیشتر سند چک ۴۰۰ هزار دلاری او بابت توییت های سیاسی اش لو رفته بود.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سروش لشکری معروف به «هیچ کس» خواننده و رپر ایرانی فعالیت های خود را از ابتدای دهه ۸۰ آغاز کرد؛ آن روزها موسیقی در کشور ما با اما و اگرهای زیادی همراه بود و به خصوص سبک خواندن او و موضوع ترانه هایی که می خواند بیشتر خوانش معضلات و مشکلات اجتماعی سیاسی بود، به همین دلیل فعالیت های موسیقایی هیچ کس اغلب زیرزمینی انجام می شد و ترک های تولیدی آنها در فضای مجازی پخش و دست به دست می شد.

او در سال ۸۲ یکی از نخستین گروه های رپ ایران را با نام ۰۲۱ ایجاد کرد؛ بعد از ناآرامی های اجتماعی سیاسی سال ۸۸ به انگلیس رفت و تا به امروز در همان جا ساکن است. هیچ کس با انتشار ترک های «یه روز خوب میاد» و «اینجا تهرانه» شهرت زیادی به دست آورد و بسیاری او را با این آهنگ ها به یاد دارند.

اما او در پی اتفاقات آبان ۹۸ و پاییز سال گذشته، با انتشار قطعه هایی علنا موضع ضد ایرانی می گیرد و حتی در اقدامی تندتر خواستار حمله نظامی غرب به ایران می شود و وقتی سند چک ۴۰۰ هزار دلاری او بابت زدن توییت های سیاسی رو می شود، کم کم قطعات پازل فعالیت‌های ضد ایرانی او کنار هم چیده می شوند.

و حالا در روزهای گذشته اشکان فدایی از رپرهای ایرانی ساکن پاریس عکس هایی از پدر و مادر آزاده اکبری (همسر سروش) منتشر می کند که نشان می دهد آنها از حامیان گروهک کثیف و تروریستی منافقین هستند! عکس هایی که آنها تصاویر مریم و مسعود رجوی را بر دست دارند و اشکان خبر از همکاری های سیاسی سروش با آنها می دهد!

هرچند هیچ کس با انتشار توییتی اظهار می کند که هیچ رابطه ای با این گروهک ندارد و صرفا پدر و مادر همسرش با آنها در ارتباط اند و ادعا می کند که اشکان از ده سال پیش از این ارتباط آگاه بوده و عمدا این روزها این تصاویر را منتشر کرده که وجهه او را زیر سوال ببرد!!

با این حال با انتشار این عکس ها عملا قطعات پازل هیچ کس تکمیل می شود و پرونده او برای همیشه بسته می شود. مخصوصا با انتشار آهنگ آخر او که علنا ضد نظام، ضد مردم و ملت ایران است. واقعا به خاطر دلارهای یک گروهک منفور و کثیف، چرا باید فردی مانند هیچ کس که می توانست پرچم دار رپرهای ایرانی باشد، دنیا و آخرت خودش را اینگونه چوب حراج بزند؟!

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه