اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

حاشیه های ساخت فصل ۷ پایتخت تمامی ندارد/ حاج عبداللهی عکس جدیدی رو کرد!

حاشیه های ساخت فصل ۷ پایتخت تمامی ندارد/ حاج عبداللهی عکس جدیدی رو کرد!
بعد از صحبت های جبلی مبنی بر اختلافات عوامل تولید سریال پایتخت، هومن حاج عبداللهی با گذاشتن تصویری از دورهمی عوامل تولید این سریال توپ را به زمین مدیران تلویزیون پرتاب کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نوروز سال ۹۰ بود که برای اولین بار نقی معمولی، ارسطو، بابا پنجعلی و اتفاقات تلخ و شیرین آنها میهمان خانواده های ایرانی شدند تاجاییکه به عنوان یک دهه این سریال جزء پربیننده ترین مجموعه های نمایشی تلویزیون بدل گشت.

محسن تنابنده به عنوان طراح اولیه این سریال و بازیگر نقش «نقی» سهم بسزایی در دیده شدن «پایتخت» داشت؛ البته با دیدن این سریال به دور از انصاف است که سایر نقش های موثر «پایتخت» را نادیده گرفت که هر کدام از آنها بخش از پازل محبوبیت و شهرت پایتختی ها هستند.

خشایار الوند به عنوان یکی از نویسندگان اصلی این مجموعه، تا فصل پنج همراه پایتختی ها بود و بعد از مرگ ناگهانی او، آرش عباسی نویسندگی فصل ششم را برعهده گرفت؛ شیطنت هایی در فصل آخر این سریال که نوروز ۹۹ روی آنتن رفت، باعث شد تا این سریال دوست داشتنی را دچار حاشیه کند تا جاییکه دو سه قسمت پایانی این سریال به آنتن نرسید و ریاست وقت صدا و سیما با نوشتن نامه ای و با اشاره به نفوذ احتمالی برخی نیروهای غیر خودی به گروه تولید پایتخت، خواستار بررسی جدی این ماجرا شد؛ علاوه بر ماجرای فصل ششم، شایعه گرفتن دستمزدهای چند میلیاردی برای محسن تنابنده از دیگر حاشیه های بوجود آمده برای این سریال بود.

هرچند پیش از نوروز ۱۴۰۰، دو سه قسمت پایانی فصل ششم، البته با موضوع و داستانی دیگر ساخته و به آنتن رسید، اما اختلافات جدی تیم تولید با مدیران صدا و سیما باعث شد تا ادامه ساخت سریال پایتخت با اما و اگرهای جدی مواجه شود. طی یکی دو سال گذشته بارها حرف و حدیث هایی از ساخت فصل هفتم پایتخت در فضای مجازی و رسانه ها منتشر می شد که بلافاصله توسط عوامل تولید این سریال تکذیب می شد.  

در روزهای گذشته بود که مهدی فرجی، مشاور تولید این سریال که خود از مدیران باسابقه تلویزیون و تهیه کننده سریال «نون خ» نیز هست، از احتمال بسته شدن پرونده ساخت سریال «پایتخت» خبر داده بود و گفته بود: «در مورد سریال «پایتخت» باید بگویم که بعید می‌دانم فصل جدیدی از آن تولید شود. چون یک مقداری کار سخت شده، آدم‌ها از هم جدا شدند و دور افتادند و درگیرِ کارهای دیگر شدند. اینکه دوباره بتوان در یک زمان و شرایطی خاص آنها را دورهم جمع کرد، کار ساخته شود کار سخت شده است. اگرچه من خودم خیلی امیدوارم، دعا می کنم که ان‌شاءالله یک روزی ما «پایتخت ۷» را بسازیم.»

پیمان جبلی رئیس صدا و سیما نیز درخصوص حواشی مطرح شده درباره این سریال گفته بود که صداوسیما تصمیمی مبنی بر جمع کردن این مجموعه نداشته و ندارد؛ قبلا در مورد پایتخت صحبت کرده‌ام. عوامل سریال «پایتخت» بین خودشان اختلاف نظر دارند.

بلافاصله بعد از صحبت های رئیس صدا و سیما مبنی بر اختلافات عوامل تولید این سریال، هومن حاج عبداللهی که در چند فصل پایتخت، با نقش «رحمت» حضور داشته، روز گذشته با گذاشتن تصویری از دورهمی عوامل تولید سریال «پایتخت» عنوان کرده بود که « این هم از ما. یک خانواده‌ایم بدون کوچکترین مشکل و مسئله ای در کنار هم. مشکل از ما نیست.»

حاج عبداللهی و عوامل تولید سریال «پایتخت» با این تصویر عملا بار دیگر توپ را در زمین بازی مدیران صدا و سیما پرتاب کردند و حالا رئیس صدا و سیما و دیگر مدیران باید جواب قانع کننده ای برای مخاطبان این سریال داشته باشند و اگر حرف و حدیث ناگفته و یا پنهانی از تولید این سریال باقی مانده، خیلی شفاف با آنها در میان بگذارند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه