اخبار داغ

گزارش دانا از سریال های آماده پخش VOD ها؛

کمدی نیوکمپ در راه است/ آمستردام و پدرگواردیولا با گلچینی از بازیگران

کمدی نیوکمپ در راه است/ آمستردام و پدرگواردیولا با گلچینی از بازیگران
به زودی سه سریال «نیوکمپ»، «آمستردام» و «پدر گواردیولا» راهی پلتفرم های مختلف شبکه نمایش خانگی می شوند تا پس از وقفه ای یک سریال طنز و کمدی میهمان خانه ها شود.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شبکه نمایش خانگی بیش از یک دهه است که با سریال ها، رئالیتی شوها و برنامه های متنوع میهمان خانه های ایرانی است؛ مرور گذرای سریال های پخش شده در این بستر نشان می دهد که اکثر آنها در ژانر اجتماعی، پلیسی جنایی و تاریخی ساخته شده اند و تعداد انگشت شماری از آنها در ژانر طنز و کمدی تولید و پخش شده اند؛ به جز آثار کمدی مهران مدیری مانند قهوه تلخ، گنج مظفر، ویلای من، شوخی کردم و هیولا، معدود مجموعه های طنزی مانند سال های دور از خانه، قبله عالم، جادوگر و نیسان آبی تهیه و راهی پلتفرم های مختلف شبکه نمایش خانگی شده است.

کمدی نیوکمپ در مسیر فیلیمو

ابتدا قرار بود سریال کمدی «نیوکمپ» به کارگردانی کمال تبریزی ساخته شود و حتی پیش تولید این کار نیز تا مراحلی جلو رفته بود، اما به دلیل مشکلات مالی این پروژه همان ابتدای راه متوقف شد. حتی بازیگرانی همچون امیر جعفری، بهرام افشاری، آزاده صمدی و فرزاد فرزین نیز قرارداد بازی در این سریال را امضا کرده بودند اما مشکلات کار، باعث شد تا کم کم بازیگران پروژه راهی سریال های دیگری شوند؛ درنهایت پس از مدتی شروع این پروژه با بازیگران جدیدی به جریان افتاد و منوچهر هادی که ساخت سریال کمدی «نیسان آبی» را در کارنامه داشت، به جای تبریزی هدایت این پروژه را برعهده گرفت و حالا قرار است بزودی این سریال از پلتفرم فیلیمو پخش شود.

تهیه‌کنندگی سریال نیوکمپ را زینب تقوایی به عهده دارد. این تهیه‌کننده جوان پیش از این، سریال‌های دودکش ۱ و ۲، مدینه، با خانمان و پشت‌بام تهران را برای شبکه‌های مختلف تلویزیون تهیه کرده است. بابک کایدان نیز نویسندگی سریال را برعهده دارد که پیش از این با هادی همکاری‌های مشترک بسیاری همچون فیلم‌های رحمان ۱۴۰۰، آینه بغل و زندگی جای دیگری است و سریال‌های دلدادگان و خوب بد زشت را تجربه کرده است.

بهاره افشاری، حامد آهنگی، لادن ژافه‌وند، ایمان صفا، گیتی قاسمی، حسن معجونی، لیلا اوتادی، فرزاد فرزین، ملیکا شریفی نیا، ساناز سعیدی، بهشاد شریفیان، سعید نعمتی، صفر کشکولی، کریم قربانی، یوسف کرمی، شیرین منجمی، معین محمودزاده، پیمان قربانی‌صفا، امیرحسین موسوی، افشین حیدری‌سروستانی و بازیگر خردسال امین عسکراوی بازیگران مجموعه نمایشی «نیوکمپ» هستند که با حضور افتخاری اکبر عبدی و حمید گودرزی این سریال بزودی پخش خواهد شد.

پخش آمستردام و پدرگواردیولا به تماشاخونه رسید

دو سریال «آمستردام» و «پدرگواردیولا» که مدتی از ساخت آنها می گذرد، در بلاتکلیفی پخش قرار داشتند که درنهایت بر اساس اخبار منتشر شده، قرار است به زودی از پلتفرم «تماشاخونه» راهی شبکه نمایش خانگی شوند.

سریال «آمستردام» به کارگردانی مسعود قراگزلو، تهیه کنندگی مرتضی شایسته و سرمایه گذاری ایمان افشار، موضوعی اجتماعی عاشقانه دارد و داستان چند دوست را روایت می‌کند که درگیر ماجرایی عاشقانه می‌شوند و سرنوشت مسیر متفاوتی برایشان رقم می زند.

 مسعود قراگزلو و علی سندانی نویسندگان این سریال، سید محسن حسینی مدیر فیلمبرداری، مهیار بهمنش تدوین و بامداد افشار موسیقی متن سریال «آمستردام» را بر عهده دارند. قراگوزلو پیش از این سریال دو فیلم سینمایی «بیست هفته» و «هفتم» را در کارنامه دارد.

مهدی سلطانی در نقش «شهاب» و مهدی پاکدل در نقش «باربد» از بازیگران اصلی این سریال اند. هنگامه قاضیانی، شهرام حقیقت‌ دوست، مینا ساداتی، مجتبی پیرزاده، روشنگ گرامی، نسیم ادبی، ارمیا قاسمی، رؤیا جاویدنیا، بابک قادری، آوا دارویت، رامین سیار دشتی، گلنوش قهرمانی، علیرضا آقاخانی، امیرحسین غمخوار و عباس غفاری از دیگر بازیگران این مجموعه اند.

تیتراژ این سریال توسط محسن چاوشی با ترانه ای از حسین صفا خوانده شده است. چاوشی برای نخستین بار آهنگسازی و خوانندگی ترانه سریال «شهرزاد» را برای شبکه نمایش خانگی اجرا کرده بود و بعد از آن با سریال های «هم گناه، خسوف و رهایم کن» این اتفاق را تکرار کرده بود. تیتراژ دو سریال «آمستردام» و «عقرب عاشق» که به زودی راهی پلتفرم های شبکه نمایش خانگی خواهند شد، با صدای چاوشی آماده پخش هستند.

پدرگواردیولا با گلچینی از بازیگران

سریال «پدر گواردیولا» نیز به کارگردانی سعید نعمت‌الله و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی آماده پخش شده است.

سعید نعمت اله که تجربه ساخت سریال های موفقی همچون برادر جان، عقیق، زیر پای مادر، پشت بام تهران، میکائیل و مدینه را برای تلویزیون در کارنامه خود دارد در اولین سریال نمایش خانگی خود داستانی اجتماعی را به تصویر خواهد کشید. «اعتیاد» یکی از موضوعات محوری این سریال است.

«پدر گواردیولا» از سریال‌های پر بازیگر نمایش خانگی است که پیش‌بینی می‌شود با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبه‌رو شود.

آرش عدل پرور خواننده مشهور موسیقی پاپ کشورمان در دومین تجربه بازیگری خود مقابل دوربین سعید نعمت اله رفته است. این خواننده پاپ در اولین تجربه بازیگری خود، در فیلم «حکم تجدید نظر» بازی کرده بود. همچنین سالار عقیلی خوانندگی تیتراژ این سریال را بر عهده دارد. 

حمید فرخ‌نژاد، ستاره اسکندری، علیرضا خمسه، سیامک صفری، امیرمهدی ژوله، علی اوجی، مریم بوبانی، مرجان گلچین، نسیم ادبی، سارا خوئینی‌ها، نرگس محمدی، محمدرضا علیمردانی، امیررضا دلاوری، با حضور هنگامه قاضیانی، پریوش نظریه، مهدی سلطانی، آرش عدل‌پرور و با هنرمندی مهران مدیری و با معرفی النا حیدری، مهدی رضا سلطانی، عباس صیاد و با حضور افتخاری ایرج خواجه امیری گروه بازیگران اصلی «پدر گواردیولا» را تشکیل می‌دهند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه