اخبار داغ

لزوم جمع آوری تبلیغات محیطی سریال رهایم کن از سطح شهر

لزوم جمع آوری تبلیغات محیطی سریال رهایم کن از سطح شهر
مدتی است که پخش سریال رهایم کن از سکوی فیلیمو به دلیل پخش صحنه ها و دیالوگ های هنجار شکن و نامتعارف دردسر ساز شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدتی است که پخش سریال رهایم کن از سکوی فیلیمو به دلیل پخش صحنه ها و دیالوگ های هنجار شکن و نامتعارف دردسر ساز شده است.خط اصلی سریال رقابت عشقی دو برادر برای رسیدن به یک دختر است!

میثم نیلی مشاور عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مسئولیت مجوز سریال های نمایش خانگی با ساترا است مدتی پیش اعلام کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچگونه مجوزی برای سریال های نمایش خانگی صادر نمی‌کند.از سوی دیگر سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) اعلام کرده است که این سریال فاقد مجوز از شورای صدور مجوز این سازمان است.

با انتشار قسمتی از این سریال و دیالوگ‌هایی که بین افسانه (خواهر حاتم و هاتف) و بهرام (خدمتکار خاندان نایب سرخی) رد و بدل شد، مخاطبان لب به اعتراض گشودند و از ترویج بی‌حیایی و بی‌عفتی ابراز ناراحتی کردند.حال با توجه به اینکه تبلیغات محیطی سریال رهایم کن هنوز در سطح شهر مشاهده می‌شود برخی از شهرداری تهران مطالبه دارند تا به این موضوع رسیدگی‌کند.

یکی از کاربران فضای مجازی در این خصوص نوشت: جناب آقای علیرضا زاکانی ، شهردار محترم تهران، همان‌طور که لااقل طی یک هفته‌ی اخیر و به واسطه‌ی اعتراضات گسترده‌ی مخاطبان، منتقدان و دغدغه‌مندان جبهه فرهنگی انقلاب  در جریان قرار گرفته‌اید، مجموعه‌ی رهایم کن ، شامل صحنه‌های غیر اخلاقی، مبتنی بر فیلم‌نامه‌ای مبتذل با هدف ترویج سبک زندگی قبل از انقلاب طیف خاص لاابالی جامعه از یک سکوی متخلف در حال پخش است.

ساترا ، به نمایندگی از سازمان صدا و سیما ، اعلام کرده که به این مجموعه مجوزی نداده و خلاف روال قانونی در سکوها منتشر شده است. اداره‌ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران نیز اعلام کرده که مرجع صدور مجوز آثار شبکه نمایش خانگی، سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) است فلذا سریالی که از ساترا مجوزی نگرفته، اجازه‌ی تبلیغات ندارد.لطفاً به درج تبلیغات رهایم کن، روی تابلوهای کوچک و بزرگ خیابان‌ها و بزرگراه‌های شهر تهران، رسیدگی فرمایید.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه