اخبار داغ

وزنه‌برداری قهرمانی آسیا| چراغ اول روشن شد/ دبل برنزی کشاورز در 64 کیلوی زنان

وزنه‌برداری قهرمانی آسیا| چراغ اول روشن شد/ دبل برنزی کشاورز در 64 کیلوی زنان
نماینده دسته 64 کیلوگرم زنان موفق به کسب دو مدال برنز در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی آسیا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی آسیا صبح امروز با برگزاری رقابت دسته 64 کیلوگرم زنان پیگیری شد. در گروه A دسته 64 کیلوگرم، فاطمه کشاورز نماینده ایران بود که روی تخته رفت و با 7 وزنه‌بردار از کشورهای قزاقستان، ترکمنستان (2 نفر)، چین تایپه، سنگاپور، مغولستان و بنگلادش رقابت کرد.

 

یک ضرب

کشاورز کار خود را در یک ضرب با وزنه 83 کیلوگرم آغاز کرد اما ناموفق بود. او در حرکت دوم وزنه  کیلو 85 را بالای سر برد اما در حرکت سوم یکضرب وزنه 89 کیلو را اندخت و با همان رکورد 85 کیلوگرم در رده پنجم ایستاد و از کسب مدال باز ماند.

 

حرکت دوضرب

کشاورز در نخستین تلاش خود در حرکت دوضرب وزنه 105 کیلوگرمی را بالای سر برد و در دومین حرکت نیز موفق به مهار وزنه 109 کیلوگرمی شد. کشاورز در تلاش سوم موفق به مهار وزنه 113 کیلوگرمی نشد تا با همان رکورد 113 کیلوگرم به کار خود در حرکت دوضرب پایان دهد.

بدین ترتیب کشاورز در دوضرب با رکورد 109 کیلوگرم به مقام سوم رسید و پس از نمایندگان مغولستان و ترکمنستان به مدال برنز دست یافت.

در مجموع دسته 64 کیلوگرم زنان، کشاورز در مجموع نیز رکورد 194 کیلوگرم را ثبت کرد و دومین مدال برنز را به ارمغان آورد و اولین مدال‌آور ایران در این رقابت‌ها شد.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه