اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

کمدی «دادزن» راهی شبکه نمایش خانگی شد

کمدی «دادزن» راهی شبکه نمایش خانگی شد
سریال کمدی «دادزن» به تازگی از پلتفرم «فیلم ناب» راهی شبکه نمایش خانگی شده است؛ اخیرا پلتفرم های خانگی یکی پس از دیگری با رو کردن سریالی جدید، اعلام حضور کرده و در پی جذب مخاطبان و تماشاگران شبکه نمایش خانگی هستند.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سریال کمدی «دادزن» به تازگی از پلتفرم «فیلم ناب» راهی شبکه نمایش خانگی شده است؛ اخیرا پلتفرم های خانگی یکی پس از دیگری با رو کردن سریالی جدید، اعلام حضور کرده و در پی جذب مخاطبان و تماشاگران شبکه نمایش خانگی هستند.

پیش از این، پلتفرم «تماشاخونه» بر پایه جذب آگهی های بازرگانی و بدون حق اشتراک با سریال «آمستردام» تبلیغات رسمی خود را آغاز کرده و قرار است علاوه بر این سریال جنایی، مجموعه نمایشی «پدرگواردیولا» را نیز راهی شبکه نمایش خانگی کند.

سریال طنز و کمدی «دادزن» به کارگردانی سیامک خواجه وند و تهیه کنندگی محمد شهبازی سال 99 تولید شده و به دلایلی احتمالا پیدا نکردن خریدار جهت نمایش، بالاتکلیف بوده است و حالا پلتفرم «فیلم ناب» خبر از انتشار این سریال داده است.

علیرضا خمسه، بهرنگ علوی، نسرین مقانلو، رضا فیاضی، خاطره حاتمی، علیرام نورایی، امیر کربلایی زاده، نفیسه روشن، محمدرضا رهبری، افشین سنگ چاپ و بهنوش بختیاری از جمله بازیگران چهره این سریال کمدی است.

قصه سریال دربارهٔ جوانی است که شغل‌های مختلفی دارد و در نهایت به شغل دادزنی می‌رسد و در این مسیر با پیچیدگی‌ها و مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند. دادزن قصه جوانی است که در جریان زندگی دچار پیچیدگی‌هایی می‌شود و پای آدمهای زیادی را به زندگی او باز می‌شود که هر یک داستانی در پی خود دارند.

سیامک خواجه وند، کارگردان «دادزن» در کارنامه هنری خود به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز فعالیت داشته و دستیار کارگردانی فیلم هایی همچون «ملودی» و «قصه دلها» را در کارنامه کاری خود دارد. محمد شهبازی نیز به عنوان تهیه کننده و بازیگر در فیلم هایی همچون «مهریه» و سریال «عشق تعطیل نیست» فعالیت داشته است.

شهبازی که مدیرعاملی «فیلم ناب» را نیز بر عهده دارد، در خصوص فعالیت جدید این پلتفرم می گوید:« ما خانواده‌محوریم و به همه نوع سلیقه محتوایی درام، کمدی، رئالیتی‌شو و خصوصاً کودک توجه ویژه داریم. برای استفاده دیگر پلتفرم‌ها از آثار «فیلم ناب»، ترجیح‌مان این است با پلتفرم‌های نوظهور کار کنیم که مشکلات مالی دارند.»

وی درباره تعامل با تلویزیون و رقابت با دیگر پلتفرم‌ها خاطرنشان کرد: به نظرمن امروز با فضای رقابتی روبرو نیستیم؛ بلکه گسترش بازار و سلیقه مخاطب نشان می‌دهد هرکس محتوای بهتری ارائه دهد بازار را نصیبِ خود کرده است. آمدن یک محتوای خوب جهت مخاطب را تغییر می‌دهد. کسانی در این عرصه موفق‌ترند که بازار را بشناسند و با سلیقه مخاطب پیش بروند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه