اخبار داغ

یادداشت صادق ورمزیار درباره فینال جام حذفی

ستاره بازی در فینال

ستاره بازی در فینال
صادق ورمزیار مدافع اسبق استقلال در یادداشتی به تحلیل دربی فینال جام حذفی پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ استقلال در بازی نیمه نهایی جام حذفی برابر نساجی عملکرد فوق العاده ای داشت و برای فینال خط و نشان کشید. هم از نظر نتیجه خیلی خوب بود و هم اینکه ادامه بردهای خوب با غرور خراب نشد. این ترس وجود داشت که برد ۷ بر یک مقابل تراکتور باعث غرور شود اما بازیکنان با انگیزه بالا بازی کردند.

از همه مهمتر این است که استقلال به ترکیب ایده‌آل خودش رسیده، حدود ۶ بازی پیاپی را با این ترکیب برده بود. هماهنگی و شناخت کافی بین بازیکنان ایجاد شده، خوب بازی کردند و در نهایت توانستند به فینال جام حذفی برسند.

با صعود پرسپولیس به فنیال شاهد یک دربی جذاب خواهیم بود. شرایط دو تیم در آستانه این دربی عالی است ولی قطع به یقین استقلال از نظر مهره و شرایط روحی خیلی بهتر از پرسپولیس است. بازیکنان روی نیمکت بهتر از بازیکنان داخل زمین نباشند، کمتر نیستند. استقلال اگر قهرمانی می خواهد تا فصل را باشکوه تمام کند، باید روند هفته های اخیر را در فینال نیز حفظ کند. آبی ها باید با همین انگیزه و قدرت به کارشان ادامه بدهند. اتحادی که بینشان وجود دارد را باید تا پایان بازی فینال حفظ کنند تا بتوانند با اقتدار به قهرمانی برسند.

این روزها درباره تمدید قرارداد ساپینتو صحبت می شود اما در مورد این موضوع بعد از فینال بهتر می‌شود صحبت کرد. هم لیگ و هم جام حذفی باید آنالیز شوند تا با دلایل بهتری در موردش صحبت کرد. باید کارشناسانه در این مورد صحبت شود. در زمان مناسب می‌توانیم در مورد ماندن ساپینتو هم با دلایل فنی صحبت کنیم.

ساپینتو از تغییرات زیاد کادر مدیریت باشگاه استقلال در فصلی جاری گلایه کرده و یکی از عوامل ناکامی تیمش در لیگ را همین جابجایی عجیب می داند. من با ساپینتو موافقم. جا به جایی‌ها و تغییرات چه در کادرفنی، چه در سطح بازیکنان و چه در کادر مدیریتی، هرچقدر بیشتر باشد قطعا ضررهایی برای باشگاه به همراه دارد. اما حالا وقت گلایه نیست و در پایان فصل بهتر می توان در این بار صحبت کرد. مجموعه تیم باید با همین قدرت، همین انگیزه و همین اتحاد تا پایان بازی فینال با هم باشند. بعد از آن بازی هر مشکلی بود به آن بپردازیم.

صادق ورمزیار – مدافع اسبق استقلال

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه