اخبار داغ

قهرمان کاراته ایران درگذشت/ سانحه دلخراش برای آقای ستاره

قهرمان کاراته ایران درگذشت/ سانحه دلخراش برای آقای ستاره
قهرمان کاراته ایران در سانحه ای دلخراش دار فانی را وداع گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهژنگ سلیمانی فخر از قهرمانان پیشین کاراته کشورمان بر اثر سانحه تصادف جان به جان آفرین تسلیم کرد. بهژنگ سلیمانی فخر برادرزاده علیرضا سلیمانی از پیشکسوتان کاراته و سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ است.

خبرگزاری دانا مصیبت وارده را خدمت استاد سلیمانی و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم از درگاه خداوند آمرزش و غفران و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارد.

در همین راستا سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در پیامی درگذشت بهژنگ سلیمانی فخر از قهرمانان پیشین کاراته کشورمان را تسلیت گفت.

در متن پیام طباطبایی آمده است: ️ با کمال تاسف و تالم ضایعه تلخ فقدان "بهژنگ سلیمانی فخر" از قهرمانان پیشین کاراته کشورمان و برادرزاده علیرضا سلیمانی از پیشکسوتان کاراته و سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان ایران در مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ را خدمت خانواده محترم ایشان و جامعه بزرگ کاراته تسلیت عرض می نمایم. ️ضمن آرزوی صبر جزیل برای استاد سلیمانی و سایر بازماندگان، برای آن عزیز از دست رفته علو درجات را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه