اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

ملودرام تخیلی عقرب عاشق راهی پلتفرم ها می شود

ملودرام تخیلی عقرب عاشق راهی پلتفرم ها می شود
سریال «عقرب عاشق» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی رضا محقق از ابتدای تیر ماه و به صورت اختصاصی از پلتفرم نماوا راهی شبکه نمایش خانگی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین سهیلی زاده از نیمه دهه هفتاد به مدت ۲۰ سال سریال های زیادی را برای تلویزیون ساخته که بسیاری از آنها در زمان خود خیابان خلوت کن می شدند؛ ترانه مادری، دلنوازان، فاصله ها و آوای باران از سریال های ماندگار و پرتماشاگر سهیلی زاده برای رسانه ملی است که علاوه بر داستان سریال، تیتراژهای پایانی آنها که معمولا با صدای علی لهراسبی خوانده می شد، شهرت خاصی پیدا کرده بود.

اما از نیمه دهه نود آقای سریال ساز راهی شبکه نمایش خانگی شد و حالا «عقرب عاشق» سومین سریال حسین سهیلی زاده بعد از مانکن و ملکه گدایان در نمایش خانگی است که در ۲۰ قسمت آماده نمایش شده است.

سهیلی زاده ابتدا در سال ۹۸ سریال «مانکن» را به تهیه کنندگی ایرج محمدی در ۲۶ قسمت راهی شبکه نمایش خانگی کرد و فیلیمو و نماوا به صورت مشترک این سریال را منتشر کردند؛ بعدتر فیلیمو میزان دقیقه تماشای آنلاین هر قسمت این سریال را، به‌طور میانگین، ۲۵ میلیون و ۱۳۰ هزار دقیقه اعلام کرد که با توجه به این آمار، سریال مانکن در جایگاه پربیننده‌ترین سریال نمایش خانگی قرار گرفت. البته در سال های بعد سریال های دیگری این رکورد را جابجا کردند؛ البته چه در زمان پخش و چه بعد از پایان سریال، نقدهای منفی بسیاری برای «مانکن» منتشر شد که اغلب آنها داستان سریال را به شدت آبکی و تماشای آن را وقت تلف کن عنوان می کردند!

محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، امیرحسین آرمان، نازنین بیاتی، لیندا کیانی، حسین پاکدل، الهام پاوه نژاد، شبنم قلی خانی، نفیسه روشن، همایون ارشادی، رضا توکلی، رابعه مدنی و بهشاد شریفیان از جملع بازیگران چهره «مانکن» بودند و فرزاد فرزین هم علاوه بر خواندن تیتراژ این سریال، به عنوان بازیگر در نقش «بهرام» حضور داشت.

اما حسین سهیلی زاده پس از «مانکن» با همان دست فرمان به سراغ ساخت سریال دیگری با عنوان «ملکه گدایان» رفت. این سریال به تهیه کنندگی علی طلوعی و رحمان سیفی آزاد در نیمه مرداد ماه 1400 از طریق پلتفرم فیلیمو راهی شبکه نمایش خانگی شد.

پانته آ بهرام، رویا نونهالی، باران کوثری، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، الهام کردا، رضا بهبودی، فرزاد فرزین، علی اوجی و بهشاد شریفیان به عنوان بازیگر در این سریال به ایفای نقش پرداختند. تیتراژ پایانی «ملکه گدایان» را روزبه بمانی خوانده است.

و حالا بعد از تجربه دو سریال «مانکن» و «ملکه گدایان»، سهیلی زاده سریال «عقرب عاشق» را آماده پخش از نماوا دارد. تصویربرداری این مجموعه در تهران و شهرهای شرقی کشور انجام شده و بخش دیگری از کار هم به سمت فضای ویژوال افکت پیش می رود.

سریال «عقرب عاشق» به نویسندگی امین محمودی و حامد افضلی نویسنده های سریال «ملکه گدایان» در ژانر تخیلی، عاشقانه و اجتماعی ساخته شده و به بسیاری از معضلات اجتماعی جامعه مانند حسد و دروغ می پردازد. 

محمدرضا فروتن، آرمان درویش (که در ملکه گدایان چهره شد)، شقایق فراهانی، ساقی حاجی‌پور، سیاوش خیرابی، متین ستوده، رضا بهبودی، علی صلاحی، سمیرا حسینی، رضا فیاضی، مهران رنج‌بر، رویا جاویدنیا، شیدا یوسفی، هدایت‌الله سجادی، رضا پژوهی، خاطره جهانگیری، پارسا صحرایی، هادی الیاس، آتنه فقیه‌نصیری و حسین پاکدل از بازیگران این سریال هستند و محسن چاوشی خواننده مطرح پاپ تیتراژ این سریال را خوانده است.

در خلاصه داستان «عقرب عاشق» آمده است: «بهداد می‌میرد. او را در سردخانه می‌گذارند. همه چیز برای او و اطرافیانش تمام می‌شود. مدتی بعد او سر حال و سرزنده در خیابان‌های تهران به دنبال خون می گردد، خونی برای عقرب… .»

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه