اخبار داغ

گزارش دانا از نشست خبری قرارگاه کشوری شهید فهمیده؛

۱۴ خرداد روز میثاق با امام و رهبری و کانون وحدتِ انقلاب است

۱۴ خرداد روز میثاق با امام و رهبری و کانون وحدتِ انقلاب است
سرتیپ حسن‌زاده، رئیس قرارگاه شهید فهمیده در تشریح برنامه‌های سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: ۱۴ خرداد روز تجدید میثاق همه‌جانبه مردم و آزادی‌خواهان جهان با امام و رهبری است.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ سردار سرتیپ پاسدار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ و رئیس قرارگاه شهید فهمیده در نشست خبری گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: ۱۴ خرداد امسال روز تجدید میثاق همه‌جانبه مردم ما و آزادی‌خواهان جهان با امام و رهبری و کانون وحدت در انقلاب اسلامی است.

۱۴ خرداد روز میثاق با امام و رهبری و کانون وحدت در انقلاب است

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی با حمایت همه‌جانبه مردم و آزادی‌خواهان جهان به قدرتی فراگیر، اثربخش و پیشرو تبدیل شده است؛ به‌نحوی‌که می‌توان گفت قدرت نظام اسلامی در بسیاری از مؤلفه‌ها افزایش‌یافته و این باعث شده تا آمریکا و اسرائیل با چالش مانایی در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران مواجه شوند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه امروز مهم‌ترین الگوی بسیاری از ملت‌های جهان برای رسیدن دستاورد بزرگ امام راحل است گفت: امام راحل یک چهره جهانی است و حقیقتاً امروز ملموس و قابل‌درک است، تفکر امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جهان را به ۲ جبهه انقلاب اسلامی و مقاومت و استکبار تبدیل کرد.

الگوی بسیاری از ملت‌ها امام راحل است و نام انقلاب ما در هیچ کجای جهان بدون نام امام خمینی نمی‌شناسند

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: امروز مهم‌ترین الگوی بسیاری از ملت‌های جهان برای رسیدن دستاورد بزرگ امام راحل است و برای بسیاری از جهانیان موردتوجه قرار دارد.

سردار حسن‌زاده گفت: امروز در بسیاری از مؤلفه‌های قدرت انقلاب اسلامی حرف اول را می‌زند. زمانی طول نکشید که تفکر امام راحل جهان را به ۲ جبهه انقلاب اسلامی و مقاومت و استکبار تبدیل کرده است.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ ادامه داد: امسال پس از گذشت چند سال از بروز کرونا شاهد حضور میلیونی و پرشور ملت ایران در مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی رحمه‌الله علیه با سخنان وحدت‌بخش مقام معظم رهبری خواهیم بود.

وی با بیان اینکه امسال شاهد حضور گسترده جوانان، نوجوانان و بانوان خواهیم بود گفت: کمیته‌های مختلف مراسم سی و چهارمین سالگرد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) را امدادرسانی و پشتیبانی خواهند کرد.

سردار حسن‌زاده با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال پذیرای ۲ میلیون زائر شرکت‌کننده باشیم گفت: امسال ۴۰۰ خانواده با خودروی شخصی، ۵۰۰ کاروان موتوری و ۴۵۰ کاروان پیاده سازماندهی شدند تا به سمت مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) حرکت کنند.

وی ادامه داد: امسال تمهیدات ویژه ترافیکی دیده شده است و قرارگاه شهید فهمیده در تمام نقاط کشور مسئولیت دارد از نظر فرهنگی، سلامت و ایمنی در خدمت زائران امام راحل باشد و برگزاری این مراسم را از مبدأ تا مقصد پشتیبانی کند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: تدابیر لازم برای پشتیبانی از مهمانانی که از راه‌های دور به حرم مطهر خواهند آمد اندیشیده شده است.

سردار حسن‌زاده در ادامه این نشست به پرسش‌وپاسخ با خبرنگاران پرداخت و توضیحات بیشتری درباره جزئیات برنامه‌های قرارگاه در مراسم ارتحال امام خمینی (ع) را به‌صورت عمومی اعلام کرد و گفت: رده‌های اورژانس، هلال‌احمر، شهرداری، استانداری تهران و وزارت‌خانه‌ها، بهداشت و درمان، صداوسیما، آتش‌نشانی و.. و همین‌طور سایر رده‌های کشوری و لشکری با همکاری مستقیم هوایی سپاه و سازمان بسیج و فرادا و ارتش جمهوری اسلامی و سپاه و بسیج و...همکاری لازم را خواهند داشت تا این مراسم مثل همه مراسمت در نهایت صحت و سلامت برگزار شود.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه

نظرات
علی سلیمی -> 1402/03/10
پاسخ

خدام بیامرزه حضرت امام رو ....