اخبار داغ

غضنفرآبادی در گفتگو با دانا:

انقلاب اسلامی مثل یک چشمه جوشان زلال و شفاف است

انقلاب اسلامی مثل یک چشمه جوشان زلال و شفاف است
رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت:‌ انقلاب در آرمان خود در حال حرکت است، انقلاب اسلامی مثل یک چشمه جوشان زلال و شفاف است.

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه نقش امام خمینی(ره) در انقلاب یک نقش بی بدلیل، بی نظیر، اساسی، راهبردی و غیر قابل انکار است، اظهار داشت:‌ امام خمینی(ره) خورشیدی بود که راه را به روی مردم روشن کرد و انقلاب پیروز شد.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب در آرمان خود در حال حرکت است، افزود: انقلاب اسلامی مثل یک چشمه جوشان زلال و شفاف است. البته برخی ها از این آب زلال انقلاب استفاده می کنند و برخی ها هم ممکن است خود را محروم کنند.

وی افزود:‌ این انقلاب رویش دارد، ریزش دارد، اما در حرکت است. در این میان هرکسی که از آرمان انقلاب فاصله بگیرد، خودش ضرر کرده است.

وی در ادامه در توصیه به جوانان گفت:‌ امروز فضای مجازی دنیایی را پیش روی جوانان ما باز کرده که بسیار خطرناک و قابل احتیاط است و لازم است جوانان ما در این فضاها دقت کنند، چرا که دروغ پردازی، شایع پراکنی،  هجمه به دین، هجمه به اخلاق و هجمه به انسانیت بسیار زیاد است.

این نماینده مجلس در پایان بیان کرد:‌ امام بزرگوار ما به عنوان یک اندیشمند، یک عارف، یک انسان بزرگ و با اخلاق، یک انسان فرهیخته و در حقیقت یک انسان واقعی در دل تمام آن ظلم ها، معصیت ها و گناه هایی که در جامعه آن زمان بود رشد کرد، آن هم به دست اراده خود امام و با توکل به خدا و تمسک به دستورات نورانی اسلام یک انسان کامل و الهی شد. جوانان ما امام را الگوی خود قرار دهند، در جهت انسان بودن و با عزت و شرافت زندگی کردن گام بردارند. همچنین از گناه و معصیت دوری کنند تا زندگی سعادتمند، جاوید و اخروی را برای خود به نیکی رقم زنند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه