اخبار داغ

فرمانده قرارگاه کشوری شهید فهمیده در گفتگو مطرح کرد؛

حضور مردم تهران در قالب کاروان‌های پیاده ۴۰۰ نفره خانوادگی، خودرویی و موتوری در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) / آماده میزبانی از حضور میلیونی مردم در مراسم ۱۴ خرداد هستیم

حضور مردم تهران در قالب کاروان‌های پیاده ۴۰۰ نفره خانوادگی، خودرویی و موتوری در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) / آماده میزبانی از حضور میلیونی مردم در مراسم ۱۴ خرداد هستیم
فرمانده قرارگاه کشوری شهید فهمیده درباره جزئیات کاروان‌های پیاده ۴۰۰ نفره خانوادگی، خودرویی و موتوری در تهران برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) گفت: این کاروان‌ها از طریق مساجد، پایگاه‌های بسیج و هیات‌های مذهبی در حال نام نویسی هستند تا در روز مراسم سالروز ارتحال امام (ره) حضور یابند.

به گزارش راه دانا؛ سردار حسن حسن زاده در گفتگویی گفت: حضور میلیونی مردم در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) ۱۴ خرداد، مشت محکمی برددهان دشمنان یاوه گو است و هیچ سالی یادم نمی‌آید دشمنان انقلاب یا رسانه‌های غربی در برنامه‌های ملی و مذهبی دروغ پردازی و یا عملیات روانی انجام نداده باشند.

وی ادامه داد: در مناسبت هایی همچون ۲۲ بهمن یا روز قدس شاهد حضور میلیونی مردم در نقاط مختلف کشور برای پاسخ دادن به استکبار جهانی هستیم و در روز 14 خرداد ماه نیز مردم عزیز کشورمان با حضور در حرم مطهر امام(ره) نشان خواهند داد که همچنان طرفدار نظام و انقلاب اسلامی هستند. 

فرمانده قرارگاه کشوری شهید فهمیده در ادامه سخنانش تبلیغات منفی دشمنان علیه ملت و نظام را نافرجام دانست و افزود: مردم ایران از بصیرت بالایی برخوردار هستند که به نوبه خود بسیار زیبا و ستودنی است.

وی همچنین درباره جزئیات کاروان‌های پیاده ۴۰۰ نفره خانوادگی، خودرویی و موتوری در تهران برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) گفت: این کاروان‌ها از طریق مساجد، پایگاه‌های بسیج و هیات‌های مذهبی در حال نام نویسی هستند تا در روز مراسم سالروز ارتحال امام (ره) حضور یابند.

سردار حسن زاده در ادامه خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در مناسبت هایی همچون 14 خرداد ماه با تبلیغات بیهوده، در تلاش برای کوچک نشان دادن حماسه حضور مردم هستند که بحمدالله با حضور حماسی مردم در حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران، مایوس شده اند. 

فرمانده قرارگاه کشوری شهید فهمیده در پایان ابراز داشت: همه برنامه ریزی برای میزبانی از زائران امام راحل در روز 14 خرداد در حرم مطهر به خوبی انجام شده است و شاهد حضور میلیونی مردم عزیز کشورمان در این مراسم خواهیم بود و برای تحقق بخشی این موضوع، قرارگاه شهید فهمیده از هیچ تلاشی برای ارتقای سطح میزبانی از زائران امام(ره) کوتاهی نخواهد کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه