اخبار داغ

۱۴ و ۱۵ خرداد از رادیو جوان؛

نزدیکان امام(ره) از او چه می‌گویند؟/ ماجرای «کشف حجاب» چه بود؟

نزدیکان امام(ره) از او چه می‌گویند؟/ ماجرای «کشف حجاب» چه بود؟
همزمان با فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی(ره) رادیو جوان با ۴ ویژه‌برنامه به تبیین ابعاد مختلف شخصیت امام خمینی(ره) و حادثه قیام خونین ۱۵ خرداد خواهد پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «قول تاریخ» مستندی است که در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد به تهیه‌کنندگی زینب محمودی و روایت حجت‌الله یوسفی و سعید خرسندی روی آنتن شبکه جوان می‌رود.

این مستند با محوریت امام خمینی (ره) و اقدامات ایشان برای بنیان نهادن نهضت اسلامی خواهد بود و نگاه ویژه‌ای به رویدادهایی مثل پروژه کشف حجاب، انقلاب سرخ و سفید حکومت و ملت، کاپیتولاسیون و لایحه اصلاح اراضی خواهد داشت.

«حدیث سرو» ویژه‌برنامه دیگر رادیو جوان به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد است. این برنامه گفتگو محور که به تهیه‌کنندگی محمد جوادی نژاد روی آنتن خواهد رفت، در یک گپ و گفت صمیمانه با نزدیکان و آشنایان امام خمینی (ره) ناگفته‌های این افراد را در مورد نحوه آشنایی با رهبر کبیر انقلاب اسلامی، ابعاد و ویژگی‌های شخصیتی امام و سیر انقلاب اسلامی به نظر مخاطبان خواهد رساند.

ویژه‌برنامه «من به تو نزدیکم» به تهیه‌کنندگی معصومه ملالو و اجرای صادق علیخانی نیز با نگاه متفاوتی به سبک زندگی و شیوه حکومت امام خمینی (ره) و نحوه رفتار ایشان با خانواده، کودکان و عموم جامعه برای حفظ وحدت بین اعضای کشور روی آنتن خواهد رفت.

این برنامه در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد از ساعت ۱۰ الی ۱۱:۳۰ از شبکه جوان پخش خواهد شد.

برنامه «منحصر به فرد» رادیو جوان محفلی است برای تبادل نظر با اندیشمندان و صاحب نظران در حوزه‌های مختلف در روزهای ارتحال امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد، دیدگاه و جهان‌بینی جوانان انقلابی نسل جدید را در گفتگو با اندیشمندان این نسل در رابطه با امام خمینی (ره) بررسی خواهد کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه