اخبار داغ

سازمان وان چمپیونشیپ| برتری فایتر ایرانی مقابل گراز تایلندی

سازمان وان چمپیونشیپ| برتری فایتر ایرانی مقابل گراز تایلندی
سروش اکبری مبارز موی تای ایرانی در هفته نوزدهم مسابقات هفتگی "مبارزات جمعه" سازمان وان چمپیونشیپ مقابل همتای با تجربه تایلندی خود به پیروزی رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سروش اکبری که تنها 18 سال سن دارد، در ورزشگاه بوکس لومپینی بانکوک تایلند، مقابل "پارنپت لک‌موانگنون" که 70 برد در دوران حرفه‌ای خود کسب کرده، به پیروزی دست یافت.

اکبری مهارت‌های متنوعی را از خود در ابتدای مبارزه نشان داد. او در راند اول با ضربات سنگین حریف مقابله کرد و با یک ضربه آرنج، حریف تایلندی را به عقب راند.

در راند دوم، "پارنپت" با استفاده از مزیت قد خود، مبارزه را در دست گرفت. با این حال، جوان 18 ساله ایرانی به خوبی مقابل حریف دفاع کرد و ضربات سهمگین حریف تایلندی، او را از پای درنیاورد.

در راند سوم، "پارنپت" در گوشه رینگ به صورت متوالی با زانوی خود به بدن و صورت اکبری ضربه زد، اما اکبری باز هم به رقابت ادامه داد. در آن سوی میدان نیز جوان 18 ساله ایرانی ضربات متوالی مشت‌، برتری خود را بر حریفش، دیکته کرد و در پایان موفق شد رای داوران را برای کسب برتری به دست بیاورد.

اکبری با این برد، بردهای پیاپی خود را به 5 پیروزی رساند و رکورد کلی مبارزانی او به 22 برد و 3 باخت بهبود یافت. این در حالی است که رکورد پارنپت اکنون 70 بر و 16 باخت است.

مبارزات جمعه سازمان وان چمپیونشیپ ONE Friday Fights مجموعه‌ای از رویدادهای هنرهای رزمی ترکیبی است که هر جمعه ساعت 16 به وقت ایران در ورزشگاه بوکس لومپینی بانکوک تایلند برگزار می‌شود. این رویداد شامل هنرهای رزمی ترکیبی (MMA)، موی تای و کیک بوکسینگ است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه