اخبار داغ

پایان مرد جنجالی آبی‌ها؛

جدایی رسمی مربی پرتغالی از استقلال؛ ساپینتو: خداحافظ خانه دوم من!

جدایی رسمی مربی پرتغالی از استقلال؛ ساپینتو: خداحافظ خانه دوم من!
سرمربی پرتغالی استقلال رسما از جدایی خودش از این تیم خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح امروز بود که یک رسانه قبرسی خبر داد ریکاردو ساپینتو سرمربی فصل گذشته استقلال با تیم آپوئل نیکوزیا به توافق رسیده و فصل آینده به عنوان سرمربی این باشگاه فعالیت خواهد کرد.

با گذشت چند ساعت از این خبر، سرمربی پرتغالی رسما جدایی خود را از استقلال تایید و با هواداران تیمش خداحافظی کرد تا مشخص شود فصل آینده مربی استقلال نخواهد بود.

ریکاردو ساپینتو با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام به صورت رسمی با استقلال و هوادارانش خداحافظی کرد و جدایی خود را از استقلال تایید نمود و نوشت: خانواده عزیز استقلال، امروز با استقلال خداحافظی می‌کنم، باشگاهی که به خانه دوم من تبدیل شد.

ساپینتو نوشت: امروز با استقلال خداحافظی کردم، باشگاهی که تبدیل به خانه دومم شده است. سفر ما با پیروزی‌هایی همراه بود که مهم‌ترین آن اولین قهرمانی ما در سوپرجام در ۷۵ سال بود. فوتبال نفس گیر و حملات مهیب ما میراثی ماندگار از خود گذشتگی و مقاومت به جا گذاشت، میراثی که امیدوارم در سال‌های آینده همچنان بر روی آن ساخته شود.

با این حال، من با چالش‌هایی روبه رو شده ام که دیگر نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت. بی احترامی برخی از حریفان، سختی هشت ماهه بدون غرامت، و تصمیمات مشکوک داوران و مسئولان و کمیته انضباطی.برخلاف آنچه نشان داده می‌شود، من پیشنهاد قابل توجهی از باشگاه دریافت نکرده یا رد نکرده ام. پیوند اعتماد ما با هیئت مدیره کاهش یافته است. در نتیجه، تصمیم گرفتم به دنبال مسیری متفاوت باشم.

طبق قولی که داده بودم، تا آخر برای تیممان به طور خستگی ناپذیر جنگیدم. متأسفانه، این وضعیت مستلزم مداخله قانونی برای حل و فصل است، قدمی که من هرگز نمی‌خواستم بردارم. لطفا بدانید، این تصمیم بازتابی از احساسات من نسبت به باشگاه یا هواداران وفادار آن نیست. این اقدامی است که برای اصلاح یک اشتباه و تأمین عدالت برداشته شده است. از هر یک از شما - هواداران، بازیکنان و حامیان تشکر می‌کنم. متأسفانه به دلیل شرایط فعلی مدیریت باشگاه، ادامه کار را غیرممکن می‌دانم.

این خداحافظی نتیجه تأمل جدی و اتفاقات اخیر است. امیدوارم در شرایط مختلف بتوانیم یک بار دیگر برای باشگاه فوق العاده خود متحد شویم.با آرزوی موفقیت برای استقلال، باشد که همچنان به اوج خود ادامه دهد. تا اینکه دوباره همدیگر را ببینیم.

دوستدار شما؛ ریکاردو سا پینتو

 

بدین ترتیب با قطعی شدن جدایی ساپینتو استقلال باید به دنبال یک سرمربی جدید برای فصل آینده باشد.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه