اخبار داغ

آخرین وضعیت راه‌های کشور؛

اعلام محورهای مسدود؛ تداوم ممنوعیت تردد در جاده چالوس/ سیلاب محور هراز را بست

اعلام محورهای مسدود؛ تداوم ممنوعیت تردد در جاده چالوس/ سیلاب محور هراز را بست
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از تداوم ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در جاده چالوس و بارش باران در جاده‌های ۴ استان کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تردد وسایل نقلیه در محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک مسیر (رفت و برگشت) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) تردد وسایل نقلیه روان است و محورهای شمالی دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات هستند.

سازمان راهداری از بارش باران در برخی محورهای استان های خراسان شمالی، قزوین، مازندران و گلستان خبر داده است.

 

محدودیت تردد با تغییر مسیر

1) محور هراز محدوده تونل مشاء تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم امامزاده هاشم(گردنه امامزاده هاشم) انجام می‌شود.

2) محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

 

سیلاب محدوده مشاع محور هراز را بست

محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران اظهار داشت: محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده مشاع به دلیل آبگرفتگی و سیلاب مسدود بوده و تردد از محور قدیم امامزاده هاشم صورت می‌گیرد.

وی افزود: همچنین محور کرج – چالوس از امیرکبیر تا شهرستانک به دلیل ریزش کوه و عدم ایمنی در محدوده استان البرز مسدود است.

هاشمی با اظهار این که تردد در محورهای ارتباطی محدوده استان مازندران به صورت عادی و روان جریان دارد، گفت: از نظر جوی شاهد مه گرفتگی در کیاسر، عالیکلا، گدوک و بارش باران در برخی محورهای هستیم.

طبق اعلام پلیس راه مازندران براثر ۱۰ فقره ریزش سنگ طی روز گذشته تعدادی مصدوم شدند.

 

محورهای مسدود

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی را تشریح کرد. سرهنگ احمد شیرانی از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های سمنان، مازندران و گلستان خبر داد و گفت: تردد عادی و روان در جاده‌های کشور در جریان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور تصریح کرد: محور کرج- چالوس در محدوده میدان امیرکبیر تا شهرستانک در هر دو مسیر به علت بارش باران، سیلاب و ریزش کوه از شب گذشته مسدود شده و تا ایمن سازی کامل مسیر تا اطلاع ثانوی مسدود است.

سرهنگ شیرانی خاطرنشان کرد: جاده هراز در مسیر شمال به جنوب محدوده تونل مشاء نیز به علت بارش‌های اخیر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم امامزاده هاشم (گردنه امامزاده هاشم) انجام می‌شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه