اخبار داغ

سرهنگ ولیپور گودرزی خبر داد؛

سرقت ۸۰ میلیاردی از خانه دوست با شگرد بیهوشی

سرقت ۸۰ میلیاردی از خانه دوست با شگرد بیهوشی
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۳ سارقِ زن و مرد که با شیوه و شگرد بیهوشی ۸۰ میلیارد ریال از خانه دوستشان سرقت کرده بودند، خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت از خانه مرد جوانی با شیوه و شگرد بیهوشی در مرکز تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، ۳ زن و مرد جوان که با شاکی دوست بوده با چرب زبانی به بهانه مسافرت او را سوار بر خودروی خود کردند و پس از خوراندن آبمیوه مسموم، با برداشتن کلید راهی خانه شاکی شده و اقدام به اموال با ارزش به قیمت ۸۰ میلیارد ریال کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: بنابر حساسیت موضوع کارآگاهان بلافاصله وارد عمل شدند و به بازبینی لحظه به لحظه دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه وقوع جرم پرداختند و در ادامه هویت اصلی سارقان حرفه‌ای را شناسایی کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی عنوان کرد: کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی با رصدهای اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهمان را در جنوب تهران شناسایی کردند و با کسب مجوزهای لازم قضائی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی افزود: ۳ زن و مرد جوان پس از انتقال به پایگاه یازدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم سرقت ۸۰ میلیارد ریالی از خانه شاکی با شگرد بیهوشی اعتراف کرد و کارآگاهان موفق به کشف اموال مسروقه در مخفیگاه آنها شدند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: با دستور مقام قضائی متهمان جهت کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه