اخبار داغ

تمجید پیشکسوت فوتبال ایران از عملکرد تیم نوجوانان؛

رشیدی: نوجوانان فوتبال شاهکار کردند/ آینده با حضور امثال شکوری تضمین می شود

رشیدی: نوجوانان فوتبال شاهکار کردند/ آینده با حضور امثال شکوری تضمین می شود
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: صعود تیم فوتبال نوجوانان به جام جهانی اتفاق بسیار خوبی بود و امیدوارم نتایج خوبی در جام جهانی نیز بگیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم فوتبال نوجوانان فوتبال ایران با برتری مقابل نوجوانان یمن در ضربات پنالتی موفق شد به جمع 4 تیم برتر آسیا راه پیدا کند و جواز حضور در جام جهانی نوجوانان را به دست بیاورد.

منصور رشیدی، پیشکسوت فوتبال ایران درباره افتخارآفرینی نوجوانان ایران در جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: من 2 بازی تیم فوتبال نوجوانان را دیدم. تیم نوجوانان منسجم است و عبدی بسیار خوب روی این تیم کار کرده. تیم فوتبال نوجوانان جزو 4 تیم برتر آسیا قرار گرفته و امیدوارم شاگردان عبدی در فینال رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ببینیم.

این پیشکسوت فوتبال ایران درباره صعود تیم فوتبال نوجوانان ایران به جام جهانی نوجوانان گفت: ورود تیم فوتبال نوجوانان به جام جهانی واقعا اتفاق بسیار خوبی بود و امیدوارم تیم نتایج خوبی در جام جهانی بگیرد. تیم فوتبال نوجوانان با حضور در 4 تیم برتر آسیا واقعا یک شاهکار رقم زدند.

دروازه‌بان پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران در خصوص عملکرد درخشان آرشا شکوری دروازه‌بان تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: آرشا شکوری، یک دروازه‌بان آماده و سرحال است. این بازیکن واقعا عالی کار کرده و موقعیت‌های خوبی را توانسته بگیرد. آینده تیم ملی با حضور دروازه‌بانانی همچون شکوری می‌تواند تضمین باشد.

او در پایان و در پاسخ به این سوال که آینده تیم فوتبال نوجوانان را چطور می‌بینید؟ گفت: اگر مشکلی برای تیم فوتبال نوجوانان پیش نیاید و فدراسیون امکانات لازم را برای تیم فوتبال نوجوانان به وجود بیاورد، می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد و آینده فوتبال ایران را تضمین کند. استان‌های بسیاری در سطح کشور وجود دارد که می‌توانند آینده فوتبال ایران را کاملا تضمین کنند و حتی لیست دعوتی‌های عبدی برای این مسابقات از سراسر کشور بوده است.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه