اخبار داغ

توصیف مربی هندبال از شکست تیم هندبال جوانان دختر مقابل تایپه؛

ملکی: دفاع چین تایپه باعث شکست ایران شد/ امیدوار به کسب سهمیه جهانی هندبال هستیم

ملکی: دفاع چین تایپه باعث شکست ایران شد/ امیدوار به کسب سهمیه جهانی هندبال هستیم
کارشناس و مربی هندبال ایران گفت: شتاب‌زدگی در اجرای حملات سازمان‌یافته و همچنین دفاع شناور و هماهنگ حریف را دلایل اصلی شکست تیم هندبال جوانان دختر مقابل چین تایپه بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم هندبال جوانان دختر ایران در رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا روز گذشته مقابل چین تایپه با نتیجه 18 -28 تن به شکست داد.

مژگان ملکی کارشناس و مربی هندبال ایران در خصوص بازی روز گذشته تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران مقابل چین تایپه اظهار داشت: متاسفانه در بازی روز گذشته مقابل چین تایپه ما شاهد انسجام تیمی لازم از بازیکنان نبودیم طوری که از شروع بازی بسیار پراشتباه ظاهر شدند به عنوان مثال درشروع بازی ۳ حمله آغازین تیم تایپه منجر به پنالتی شد و حریف با ایجاد اختلاف از ابتدای بازی به کار خود ادامه داد.

وی افزود: در روند بازی نیز عجله در اجرای حرکات و عدم استفاده از تایمینگ حمله سازمان‌یافته باعث عدم موفقیت درحمله تیمی ملی پوشان بود البته فرصت‌های حمله تیم ایران مغلوب دفاع شناور و هماهنگ تیم تایپه می‌شد.

ملکی ادامه داد: در مجموع تیم هندبال جوانان دختر ایران تیمی با پتانسیل بالا و توانمندی است که با همین وضعیت درجدول امیدواریم سهمیه جهانی را کسب کند و شرایط خود را برای حضور در مسابقات جهانی تغییر خواهد داد. با توجه به شناختی که شخصا از تیم جوانان ایران دارم، این تیم در همه ابعاد توانمند است و انتظار کسب سکوی آسیایی از این تیم توقع به جا و منطقی هست چرا که بازیکنان این تیم قهرمانی و نایب قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارند.

مربی هندبال کشور با قدردانی از  از مجموعه فدراسیون و همچنین کادر فنی تیم جوانان گفت: آرزوی موفقیت و پیروزی برای تیم در ادامه رقابت‌ها دارم و امیدوارم باکسب سهمیه این مسابقات را به پایان برسانند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه