اخبار داغ

والیبال زیر 16 سال دختران آسیا| دختران ایران نتیجه را به چین‌تایپه واگذار کردند

والیبال زیر 16 سال دختران آسیا| دختران ایران نتیجه را به چین‌تایپه واگذار کردند
تیم والیبال زیر 16 سال دختر ایران در نخستین دیدار مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف چین‌تایپه رفت و با نتیجه 3 بر صفر مغلوب حریف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال زیر 16 سال دختر قهرمانی آسیا که از 10 تیرماه در شهر هانگژو آغاز شده تا 17 تیر پیگیری می‌شود. در مرحله دوم این مسابقات تیم والیبال زیر 16 سال دختر ایران به مصاف چین‌تایپه رفت و سه بر صفر و با امتیازات 25 بر 15، 25 بر 10 و 25 بر 15 نتیجه را واگذار کرد.

دختران ایران در ست نخست این مسابقات شروع خوبی داشتند و موفق شدند با هماهنگی تیمی رالی‌های زیبایی به نمایش بگذارند و مسابقه پایاپای ادامه داشت اما در ادامه با اشتباهات فردی بازیکنان ایران نتیجه 25 بر 15 به نفع حریف به پایان رسید.

در ست دوم دختران ایران مسابقه را پراشتباه آغاز کردند و از حریف خود عقب افتادند. چین‌تایپه عملکرد بهتری داشت و توانست با نتیجه 25 بر 10 مقابل تیم ملی ایران به پیروزی برسد.

در ست سوم هم دختران ایران عملکرد مناسبی نداشتند و در سرویس و دریافت پراشتباه ظاهر شدند. تیم ملی ایران در امتیازات پایانی موفق شد چند امتیاز متوالی کسب کند اما در پایان چین‌تایپه 25 بر 15 پیروز شد.

تیم والیبال زیر 16 سال دختر ایران با این نتیجه از راه یافتن به 4 تیم برتر بازماند و باید برای کسب مقام پنجم تا هشتمی به میدان رود.

تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها فردا استراحت خواهند داشت و مسابقات از روز پنج‌شنبه ادامه پیدا می‌کند. شاگردان شعبان خمسه از ساعت 13:30 (پنجشنبه 15 تیر) به مصاف تیم ملی ماکائو می‌روند.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه