اخبار داغ

مربیان تیم ملی کاتا مردان و زنان چه گفتند؟

مربیان تیم ملی کاتا مردان و زنان چه گفتند؟
مربیان تیم ملی کاتا مردان و زنان صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته؛ مسابقات کاراته قهرمانی آسیا از ۳۰ تیر تا یک مرداد ۱۴۰۲ در ملاکا مالزی برگزاری می شود. مربیان تیم ملی کاتا مردان و زنان پیش از حضور در این رقابتها صحبت کردند.

 

بغلانی پور: کاتاروهای دختر شایستگی خود را در آسیا نشان می دهند

فاطمه بغلانی پور سرمربی تیم ملی کاتا زنان در خصوص شرایط تیم اظهار داشت: ملی پوشان کاتا بانوان کشورمان دومین مرحله اردوی خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا پشت سر می گذارند. اولین مرحله اردو در ملارد برگزار شد و مرحله دوم و پایانی که تا پیش از اعزام ادامه دارد، در مجموعه جوانه صفادشت در حال پیگیری میباشد. این مجموعه امکانات زیادی را در اختیار ملی پوشان ما قرار داده و در شرایط کاملا مناسب اردوها در حال برگزاری است.

وی افزود: دختران کاتا تیمی کشورمان، بازیکنان جوانی هستند و اولین بار است که در قالب تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام میشوند. تمامی بازیکنان کاتا با وجود جوانی، از تجربه کافی نیز بهره مند هستند و پیش از این در رده نوجوانان و جوانان، نتایج خوبی کسب کرده اند. امیدوارم این نفرات شایستگی خود را در مسابقات قهرمانی آسیا نشان دهند و برای کشور عزیزمان ایران افتخارآفرین باشند.

سرمربی تیم ملی کاتا زنان در پایان تصریح کرد:  پیش بینی در ورزش کار بسیار سختی است اما بازیکنان کاتای ما، هرکدام به نوبه خود ستاره هستند و باتوجه به تمریناتی که پشت سر گذاشته شده در آمادگی و شرایط خوبی به سر می برند.

 

شهرجردی: امیدوارم کاتا بهترین نتیجه را در مالزی بدست آورد

قاسم شهرجردی سرمربی تيم ملی كاتا در خصوص شرایط تیم کاتا اظهار داشت: ملی پوشان کاتا کشورمان در سه مرحله اردو خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کنند که در اولین مرحله تمرکز ما روی شرایط بدنی و آماده سازی ورزشکاران بود.

وی افزود: اردوهای ما در استان مرکزی درحال برگزاری است و ورزشکاران چه از نظر روحی روانی و چه جسمانی در شرایط خوبی به سر میبرند و امیدواریم بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را در مسابقات قهرمانی آسیا بدست آوریم.

سرمربی تیم ملی کاتا ادامه داد: کاتا تیمی ما تیمی با تجربه است که مقام سوم قهرمانی جهان را دارد و همچنین در مسابقات قهرمانی آسیا دو نقره و سه برنز را کسب کرده است. همه این عوامل دست به دست هم داده تا به نتیجه گیری این تیم امیدوار باشیم. در کاتای انفرادی ابوالفضل شهرجردی پرافتخارترین کاتارو است که مدال نقره و برنز جهان، نقره دانشجویان جهان، نقره کشورهای اسلامی و طلا و برنز آسیا را در رده های مختلف سنی بدست آورده است. امیدوارم ابوالفضل هم بتواند شایستگی هایش را در مالزی به نمایش بگذارد.

شهرجردی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم نتیجه ای که در مسابقات قهرمانی آسیا بدست می آوریم به گونه ای باشد که بتوان در بازیهای آسیایی نیز روی کاتا حساب باز کرد. به هر حال شرایط بازیهای آسیایی به گونه ای است که می توانیم در کاتای انفرادی و تیمی سهمیه داشته باشیم و این فرصت بسیار خوبی برای کاتاروهاست تا با درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا شانس بالای برای حضور در بازیهای آسیایی هانگژو داشته باشند.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه