اخبار داغ

آبهای آرام زیر ۲۳ سال و جوانان جهان| شفعیان به فینال A صعود کرد/ شورگشتی به فینال نرسید

آبهای آرام زیر ۲۳ سال و جوانان جهان| شفعیان به فینال A صعود کرد/ شورگشتی به فینال نرسید
مسابقات آبهای آرام زیر ۲۳ سال و جوانان قهرمانی جهان ایتالیا با رقابت پاروزنان ایران ادامه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسابقات آبهای آرام زیر ۲۳ سال و جوانان قهرمانی جهان در ایتالیا با رقابت پاروزنان ایران ادامه یافت.

در ادامه مسابقات آبهای آرام زیر ۲۳ سال و جوانان قهرمانی جهان مائده شورگشتی پس از رقابت در دور نیمه‌نهایی کانوی ۲۰۰ متر از صعود به فینال بازماند

شورگشتی در گروه اول نیمه‌نهایی کانوی یکنفره ۲۰۰ متر زیر ۲۳ سال با حریفانی از قزاقستان، جمهوری چک، آمریکا، آلمان، لیتوانی، فرانسه، اوکراین و ایتالیا مسابقه داد و در پایان با کسب زمان ۵۰.۶۸ ثانیه در رده نهم قرار گرفت و راه‌یابی به فینال بازماند. در این رقابت قایقرانان آمریکا، چک و قزاقستان اول تا سوم شدند.

در ادامه مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان الناز شفیعیان در دور نیمه‌نهایی کایاک ۵۰۰ متر مسابقه داد

شفیعیان در گروه دوم نیمه‌نهایی کایاک یکنفره ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال با حریفانی از ژاپن، چین، ایتالیا، نیوزلند، بلغارستان، هلند، ازبکستان و آمریکا مسابقه داد و در پایان با کسب زمان۱:۵۴.۲۸ دقیقه در رده دوم قرار گرفت و به فینال A راه یافت. در این رقابت قایقرانان بلغارستان و ایتالیا اول و سوم شدند.

شفیعیان ساعت ۱۰:۵۱ فردا در فینال A با رقیبانی از ایتالیا، چک، لهستان، بلغارستان، آلمان، صربستان، مجارستان و دانمارک رقابت خواهد کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه