اخبار داغ

کم‌کاری دستگاه‌های اجرایی درباره عفاف و حجاب صدای استاندار البرز را هم درآورد

کم‌کاری دستگاه‌های اجرایی درباره عفاف و حجاب صدای استاندار البرز را هم درآورد
بر اساس شنیده‌ها، استاندار البرز طی روزهای اخیر نسبت به ترک فعل دستگاه‌های اجرایی درباره عفاف و حجاب موضع گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گروه استانی تیتر یک، این روزها هدف دشمنِ ناکام از جنگ اقتصادی علیه ایران، از بین بردن ارکان خانواده با رواج بی‌عفتی و بی‌حجابی در جامعه است.

کشورهای غربی به خوبی می‌دانند مردم مقاوم در جنگ برابر تحریم و جنگ ۸ساله را نمی‌توانند به راحتی مطیع خواسته خود کنند لذا سیاست خود را تغییر دادند.

از ناتوی فرهنگی تا شبیخون فرهنگی، تذکراتی است که رهبر معظم انقلاب سال‌ها درباره فضای رهاشده فرهنگی و مجازی کشور به متولیان امر داده‌اند.

نمود تلخ زمین ماندن طرح عفاف و حجاب و ترک فعل دستگاه‌های اجرایی را امروز می‌توان در خیابان‌ها و معابر به‌واسطه هنجارشکنی و کشف حجاب دید.

البرز هم از این قائده مستثنی نیست، اما عده‌ای پیکان هجمه‌های عدم رعایت عفاف و حجاب را به سمت استانداری البرز نشانه رفته‌اند.

واقعیت اینگونه نیست و خوش‌انصافی رسانه‌ای حکم می‌کند که با بیان برخی واقعیت‌ها، از مطالبات استانداری البرز از دستگاه‌ها پرده برداشت.

بررسی‌های خبرنگار «تیتر یک» نشان می‌دهد، استاندار البرز هم نسبت به ترک فعل دستگاه‌های اجرایی در خصوص حجاب موضع گرفته است.

بر اساس شنیده‌ها، مجتبی عبداللهی اخیراً اعلام کرده، پذیرفتنی نیست دستگاه‌هایی که وظیفه ذاتی آن‌ها کار تبیینی و تبلیغی و ترویجی است، پای کار عفاف و حجاب نیستند.

هر بار که صحبت از برنامه‌های حوزه عفاف و حجاب می‌شود، فراموش می‌کنند که وظیفه ذاتی آن‌ها در قوانین و مصوبات قبل از وظایف اصناف و ناجا تعریف شده است. 

با این حال فقط پای اصناف و نیروی انتظامی را وسط می‌کشند، ضروری‌ست دستگاه‌های البرز به سخنان رهبر معظم انقلاب توجه کنند.

برخی از مدیران کار را در اولویت آخر می‌گذارند، شاید هم ما اشتباه می‌کنیم! اما آقایان بدانند این افراد صرفاً در این دنیا برنده‌اند.

پیش از اینکه دستورالعملی درباره عفاف و حجاب ابلاغ شود، آن را در البرز اجرایی کردیم تا دستگاه‌ها پای کار بیایند و همکاری کنند. ۷ کمیته تشکیل دادیم و وظایف آن‌ها را ابلاغ کردیم.

برخی از مدیران می‌گویند باید جای دیگری پاسخ دهند، خروجی ترک فعل‌ها وضعیت کنونی جامعه را به دنبال دارد.

به نظر می‌رسد ورود مجلس و قوه قضائیه با جدیت به موضوع لایحه عفاف و حجاب می‌تواند ناکارآمدی‌ها را درباره این فریضه شرعی کمرنگ کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه