اخبار داغ

آخرین وضعیت کوراش کار ایران؛

محمدی بریمانلو: در کوراش قهرمانی آسیا و جهان به شناخت خوبی از حریفانم دست پیدا کردم

محمدی بریمانلو: در کوراش  قهرمانی آسیا و جهان به شناخت خوبی از حریفانم دست پیدا کردم
عضو تیم ملی کوراش ایران گفت: با تمام توان در بازی‌های آسیایی حضور پیدا می‌کنم و امیدوارم خوش‌رنگ‌ترین مدال سهم من باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، محمد محمدی بریمانلو قهرمان کوراش آسیا و جهان درباره آخرین شرایط اردوی تیم ملی اظهار داشت: تمرینات خوبی را در آکادمی ملی المپیک برگزار می‌کنیم. اخیرا یک مربی بدنساز به ما اضافه شده که این موضوع در روند تمرینات و آماده‌سازی ملی‌پوشان تاثیرگذار بوده و توانسته‌ایم شرایط خوبی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تمرینات آماده‌سازی تیم ملی کوراش مردان زیر نظر الیاس علی اکبری در حال پیگیری است، ادامه داد: شرایط اردوها بسیار خوب است و سطح خوبی برگزار می‌شود. در فاصله دو ماه تا بازی‌های آسیایی، در حال گذراندن یکی از بهترین اردوها هستیم.

عضو تیم ملی کوراش مردان ایران گفت: پس از حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان به شناخت خوبی از حریفانم دست پیدا کردم. به خوبی می‌دانم که با چه ورزشکاران قدرتمندی باید رقابت کنم. در هر صورت با تمام توان در بازی‌های آسیایی و برای کسب بهترین نتیجه ممکن حضور پیدا می‌کنم و امیدوارم خوش‌رنگترین مدال را کسب کنم.

بریمانلو گفت: از امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو تشکر می‌کنم که برای فراهم کردن بهترین شرایط سنگ تمام گذاشته. از او به خاطر ارزشی که برای ورزشکاران قائل است و توجهی که به برآورده شدن خواسته‌های ملی‌پوشان دارد، تشکر می‌کنم. امیدوارم در آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو درخشان ظاهر شوم و با کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال دل مردم را شاد کنم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه