اخبار داغ

آصفری در گفتگو با دانا:

تجهیزات دفاعی نیروهای مسلح با هر تهدیدی مقابله خواهند کرد

تجهیزات دفاعی نیروهای مسلح با هر تهدیدی مقابله خواهند کرد
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: در شُرف ایجاد توافق نامه مشترک با کشورهای حوزه خلیج فارس برای برقراری امنیت منطقه ای هستیم.

محمدحسن آصفری، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اشاره به برگزاری رزمایش نیروهای هوایی ارتش در اصفهان، گفت: آمریکا باید بداند که توان و امکان رویارویی با نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را ندارد و نباید به بهانه توقیف کشتی های ترددی از آبهای خلیج فارس موضوع استقرار ناو یا هر امکانات دیگری در آبهای منطقه را مطرح کند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح ما در جهت بازدارندگی عمل می کنند و هرگز آغازگر هیچ جنگی نخواهند بود، ادامه داد: ایران پاسخ هرگونه تهدیدی هوایی، دریایی و زمینی را بدون کوچکترین اغماضی خواهد داد، نه تنها آمریکا بلکه رژیم صهیونیستی هم باید بداند که پاسخ هر نوع تهدیدی نابودی سرزمینی را منجر خواهد شد.

حفظ امنیت منطقه و آبهای خلیج فارس بر عهده کشورهای منطقه است

آصفری با بیان اینکه حفظ امنیت منطقه و آبهای خلیج فارس بر عهده کشورهای منطقه است، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در شُرف ایجاد توافق نامه مشترک با کشورهای حوزه خلیج فارس برای برقراری امنیت منطقه ای است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه آمریکا بداند هیچ هواپیمای رادارگریزی نمی تواند از دید نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دور بماند، ادامه داد: هر اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام شود پایگاه پنجم دریایی آمریکا و همچنین مرزهای رژیم صهیونیستی را مور هدف قرار خواهیم داد.

به دنبال جنگ با هیچ کشوری نیستیم

وی گفت: ما به دنبال جنگ با هیچ کشوری نیستیم اما چنانچه تجاوزی علیه مرزهای زمینی، هوایی و دریایی ما صورت گیرد پایان جنگ با مهاجمان نیست.

آصفری با اشاره به رونمایی از موشک کروز ابومهدی و برخی تجهیزات جدید مجهز به هوش مصنوعی خاطرنشان کرد: موشک و رادارهایی که امروز رونمایی شد و به نیروهای مسلح الحاق شد توانایی رونمایی با هر نوع تهدید را دارد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه