اخبار داغ

سازمان وان چمپیونشیپ| ۴ دلیل برای تماشای رقابت فایتر ایرانی با گراز تایلندی

سازمان وان چمپیونشیپ| ۴ دلیل برای تماشای رقابت فایتر ایرانی با گراز تایلندی
دلایل فراوانی برای تماشای رقابت فایتر ایران با گراز تایلندی در سازمان وان چمپیونشیپ وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریار امینی‌پور مبارز ایرانی در هفته 29 رقابت‎های "مبارزات روز جمعه" به مصاف "پونگسیری" از تایلند می‎رود. امینی پور که در بهترین فرم مبارزاتی خود قرار دارد، با یک چالش جدی روبه رو خواهد شد. این مسابقه فردا جمعه 27 مردادماه 1402 از ساعت 16 به وقت ایران آغاز می‌شود و در زیر 4 دلیل برای تماشای این مسابقه وجود دارد.

فرم عالی هر دو مبارز
هر دو مبارز با فرم بسیار خوبی وارد مسابقه می‌شوند. "پونگسیری" در سه مبارزه اخیر خود در سازمان وان چمپیونشیپ به برتری دست یافته است. در آن سوی میدان نیز امینی پور از زمان پیوستن به این سازمان، در هر ۳ بازی خود برنده شده است. هر ۲ مبارز با اعتماد به نفس وارد میدان خواهند شد و هر کدام به دنبال بهبود رکوردهای خودشان هستند.

تقابل تجربه و جوانی
پونگسیری 32 ساله، یک مبارز با تجربه است. او در بیش از 200 مبارزه حضور یافته است و دارای رکورد 159 برد، 37 تساوی و 11 شکست است. از سوی دیگر، امینی پور 23 ساله در 14 مبارزه حرفه‌ای شکست نخورده است. او در 23 سالگی نشان داده است که مهارت های مورد نیاز یک مبارز را دارد.

دو فایتر تاکتیکی
هر دو مبارز را نمی‎توان به عنوان "هنرمندان ناک اوت" طبقه بندی کرد، اما آنها مبارزانی تاکتیکی هستند. هر دو دفاع و ضد حمله خوب عمل می‎کنند. این یعنی ما باید شاهد یک رقابت تاکتیکی و طولانی باشیم.

رکورد شکست ناپذیری مبارز ایرانی
امینی پور با ۳ برد از ۳ بازی، رکورد بدون شکست را در اختیار دارد. امینی پور در دوران حرفه ای خود هرگز در مبارزه حرفه ای شکست نخورده است. چهارمین پیروزی متوالی در مسابقات قهرمانی ONE مطمئناً ثابت می کند که او می تواند با هر ورزشکاری در بخش موی تای سازمان وان چمپیونشیپ رقابت کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه