اخبار داغ

چهارمین برد متوالی فایتر ایرانی؛

سازمان وان چمپیونشیپ| ادامه روند شکست ناپذیری امینی پور/ گراز تایلندی کشته شد!

سازمان وان چمپیونشیپ| ادامه روند شکست ناپذیری امینی پور/ گراز تایلندی کشته شد!
فریار امینی پور مبارز ایرانی سازمان وان چمپیونشیپ به چهارمین برد متوالی خود در رقابت‌های این سازمان دست یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریار امینی پور ستاره موی تای ایرانی، در هفته 29 مسابقات "مبارزات جمعه" سازمان وان چمپیونشیپ به مصاف " پونگسیری پی کی سائنچای " تایلندی رفت و پس از سه راند با اتفاق نظر داوران به برتری دست یافت.

مبارز جوان و بااستعداد موی تای با کنترل فاصله مبارزه، حرکت رو به جلو و با ضد حملات دقیق، حریف خود را به دردسر انداخت. در آن سوی میدان نیز "پونگسیری" با ضربات آرام و رو به جلو سعی در کنترل این رقابت داشت. در عین حال امینی پور توانست در دفاع عالی ظاهر شود و با ضربات سنگین حریف خود را به عقب براند.

در راند دوم پونگسیری به جلو حمله کرد اما امینی پور به خوبی حریف خود را کنترل کرد. امینی پور در آخرین لحظات راند، قدرت خود را نشان داد و توانست پونگسیری را با یک ضربه سنگین روی زمین بیاندازد.

مبارز ایرانی در راند سوم و پایانی برتری خود را نشان داد و ابتدا یک مشت به چپ زد و پونگسیری را به زمین انداخت. این بازیکن 23 ساله ایرانی با ضربه محکمی دوباره حریف خود را به روی تشک فرستاد.

این بازیکن ایرانی یک ترکیب تاثیرگذار سه مشت و آرنج به صورت پونگسیری، داوران را به رای دادن برای برتری خودش، متقاعد کرد و در حالی که یک دقیقه به پایان راند باقی مانده بود، امینی پور با یک ضربه محکم "پونگسیری" را روی تشک انداخت.

امینی پور با این برد جدید رکورد کامل خود در مسابقات ONE Championship را به 4 بازی و 4 برد رساند و رکورد کلی شکست ناپذیری حرفه ای خود را به 15بهبود بخشید.

پونگسیری سومین  حریف تایلندی امینی پور است که در ورزشگاه بوکس لومپینی بانکوک در مقابل هواداران کشور خود، شکست می خورد.

امینی پور اولین برد خود را در مسابقات قهرمانی ONE مقابل هیروکی سوزوکی ژاپنی کسب کرد. او سپس "فراری" تایلندی را برد و در سومین دیدار خود نیز برابر "رامبولک" تایلندی به برتری دست یافت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه