اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده فراجا:

مجموعه انتظامی با بسیج تمام امکانات در کنار زائران هستند

مجموعه انتظامی با بسیج تمام امکانات در کنار زائران هستند
معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: نیروهای مسلح بخصوص مجموعه فراجا از مرز تا مرکز در ماموریت اربعین در خدمت مردم و زائران هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار "حمید رضا اشراق" در جلسه قرارگاه اربعین در مرز مهران ضمن تسلیت اربعین حسینی اظهار کرد: ماموریت‌های مختلفی در طول سال با حضور کارکنان انتظامی برگزار می شود که مهمترین و بزرگترین آن، ماموریت اربعین است.

وی در ادامه با اشاره به زحمات کلیه کارکنان در این ماموریت عظیم، تصریح کرد: عشق، شور و اشتیاق مولفه‌های اصلی کارکنان انتظامی حاضر در این عملیات عظیم است که خوشبختانه مجموعه انتظامی با بسیج تمام امکانات و نفرات از ابتدا تا انتها در کنار زائران هستند.

سردار اشراق در ادامه با اشاره به ره توشه‌های معنوی این ماموریت اظهار کرد: تمامی افراد حاضر در این رزمایش انتخاب شده و مورد عنایات اباعبدالله الحسین(ع) قرار گرفته اند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: نیروهای مسلح بخصوص مجموعه فراجا از مرز تا مرکز در ماموریت اربعین در خدمت مردم و زائران هستند.

وی در ادامه بیان کرد: از مهمترین ویژگی‌های ماموریت اربعین استفاده فراجا از فناوری‌های به روز و هوشمند بود که در ماموریت اخیر قسمتی از آن را به نمایش گذاشت.

وی ضمن تقدیر از زحمات و اقدامات جهادی انجام شده توسط دولت انقلابی در بحث آماده سازی زیرساخت‌ها، گفت: در سال جاری دولت اقدامات مهم و خوبی را در پایانه‌های مرزی انجام داده است.

سردار اشراق با اشاره به اقدامات و تعاملات مطلوب فراجا در بحث دیپلماسی انتظامی با کشور عراق در بحث تردد آسان زائران، تصریح کرد: امیدوارم ضمن حفظ، این دیپلماسی در سال‌های آتی افزایشی و ادامه دار باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پلیس ایلام، اشراق در پایان گفت: تمهیدات لازم برای بازگشت زائران توسط مجموعه فراجا اندیشیده شده و امیدواریم که زائران در صحت و سلامت کامل به شهرهای مقصد برسند. گفتنی است در این جلسه سردار "محمد شرفی" فرمانده قرارگاه اربعین فراجا و تعدادی از معاونان، مسئولان و فرماندهان انتظامی استان‌ها و پایانه‌های مرزی گزارشی از اقدامات انجام شده را بیان کردند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه