اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

اطلاع رسانی درست از پرونده قتل مهرجویی و همسرش برای جلوگیری از تایید و تکذیب ها

اطلاع رسانی درست از پرونده قتل مهرجویی و همسرش برای جلوگیری از تایید و تکذیب ها
اطلاع رسانی درست از پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش مهمترین عامل برای جلوگیری از انتشار اخبار کذب و بی اساس است.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالی از ساعات ابتدایی بامداد امروز، خبرهای ضد و نقیض از شناسایی عامل قتل داریوش مهرجویی و همسرش در رسانه ها در حال انتشار است که هنوز اخبار رسمی و قطعی منتشر نشده است.

خبرگزاری رکنا، مدعی شد که قاتلان داریوش مهرجویی و همسرش، باجناق های او بودند.

این خبرگزاری گفت: باجناق های مهرجویی به خاطر اختلافات مالی طراحان اصلی این جنایت بودند و با اجیر کردن ۳ آدمکش از اتباع بیگانه دست به این قتل فجیع زدند.

این خبرگزاری همچنین مدعی شد قاتل اصلی یکی از آدم کش ها بوده که اعتراف کامل داشته است و باجناق ها معاونت در قتل و آمریت داشته اند.

این خبر در حالی منتشر و در فضای مجازی دست به دست چرخید که چند ساعت بعد خبرگزاری تسنیم در خبری اعلام کرد: دخالت باجناق‌های مهرجویی در پرونده قتل تکذیب شد.

این خبرگزاری به نقل از یک منبع آگاه نوشت: مظنون اصلی از باجناق‌های داریوش مهرجویی نیست و اصحاب رسانه از گمانه‌زنی پرهیز کنند تا کارآگاهان پلیس به‌زودی اخبار تکمیلی را اعلام کنند.

وی افزود: اصلاً در بین دستگیرشدگان فردی که نسبت باجناقی با مرحوم مهرجویی داشته باشد، نبوده است.

انتشار اخبار ضد و نقیض از دستگیری عامل قتل مهرجویی و همسرش پس از اعلام خبر دستگیری قاتل مرحوم وی از سوی سخنگوی فراجا، از سوی برخی رسانه ها انجام شد برخی رسانه ها از باجناق های وی به عنوان قاتلان این پرونده خبر دادند و برخی رسانه های دیگر هم از نقش داشتن باغبان سابق این مرحوم در این پرونده خبر دادند.

این در حالی است که امروز سخنگوی فراجا با بیان اینکه قاتل داریوش مهرجویی و همسرش در دستگیری‌های قبلیِ پلیس بوده و اکنون لب به اعتراف گشوده است، گفت: اکنون می‌توان با قاطعیت گفت که قاتل این هنرمند و همسرش دستگیر شده است.

سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا اظهار کرد: عامل اصلی قتل مرحوم مهرجویی و همسرش دقایقی پیش اعتراف کرد.

منتظرالمهدی افزود: دقایقی پیش قاتل اصلی که جزو دستگیرشدگان قبلی پلیس بود پس از انجام اقدامات فنی و تقاطع‌گیری، شناسایی شد و لب به اعتراف گشود.

سخنگوی فراجا گفت: بازجویی‌ها کماکان برای شناسایی همدستان و زوایای پنهان این قتل در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: به‌زودی صحنه جرم بازسازی و اطلاعات تکمیلی ارائه خواهد شد.

عدم اطلاع رسانی درست و به موقع از سوی مسئولان مرتبط با پرونده و حساسیت افکار عمومی نسبت به شناسایی عوامل قتل مهرجویی و همسرش، مهمترین عامل گمانه زنی های نادرست از عاملان این جنایت است که می تواند موجب تشویش افکار عمومی و انتشار اخبار بی پایه و اساس باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه