اخبار داغ

پایان کار ووشو با ۲ طلا، ۳ نقره و یک برنز

بازیهای کامبت گیمز| شهربانو منصوریان و ریگی طلایی شدند/ کسب ۶ مدال از ۷ فرصت ممکن

بازیهای کامبت گیمز| شهربانو منصوریان و ریگی طلایی شدند/ کسب ۶ مدال از ۷ فرصت ممکن
در ادامه رقابتهای بازیهای کامبت گیمز 2 مدال طلا و یک نقره برای ووشوکاران ایران بدست آمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، سومین دوره بازی‌های رزمی جهان «کامبت گیمز» از ۲۸ مهرماه لغایت ۲ آبان ماه در ریاض عربستان برگزار می‌شود که تیم ملی ووشو کشورمان با ۷ ورزشکار (شامل ۳ سانداکار و ۴ ورزشکار تالو) صبح روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه جهت حضور در این پیکارها عازم ریاض شد.

بر همین اساس در روز دوم پیکارهای ووشو این بازی‌ها (یکشنبه ۳۰ مهرماه)، شهربانو منصوریان تنها نماینده ساندا زنان ایران در وزن ۷۰- کیلوگرم در دیدار نهایی این دسته وزنی به مصاف "کریستینا دی اولیویرا" از برزیل رفت و ضمن برتری در دو راند متوالی، به مدال طلای سومین دوره بازی‌های رزمی جهان «کامبت گیمز» دست یافت.

این نخستین طلای کاروان ایران در سومین دوره بازی‌های رزمی جهان «کامبت گیمز» است.

در ادامه روز دوم مسابقات ووشو این بازی‌ها امروز (یکشنبه ۳۰ مهرماه)، محمدمهدی رضایی نماینده وزن ۷۰- کیلوگرم ساندای مردان ایران در دیدار نهایی به مصاف "ژیائویانگ لی" از چین رفت. رضایی که نخستین رقابت بین‌المللی خود را در رده سنی بزرگسالان سپری می‌کرد، راند نخست این دیدار را به سود خود به پایان رساند؛ اما در راند‌های دوم و سوم رقابت را به حریف خود واگذار کرد و صاحب مدال نقره بازی‌های رزمی جهان شد.

در ادامه در روز دوم مسابقات ساندای این بازیها (یکشنبه ۳۰ مهرماه)، محمدرضا ریگی نماینده وزن ۸۵- کیلوگرم کشورمان در دیدار نهایی این وزن به مصاف "اشرف محمد" از مصر رفت و ضمن کسب برتری در دو راند متوالی به مدال طلا سومین دوره بازی‌های رزمی جهان «کامبت گیمز» دست یافت.

بدین تتریب سومین دوره بازی‌های رزمی جهان «کامبت گیمز» از ۲۸ مهرماه لغایت ۲ آبان ماه در ریاض عربستان برگزار می‌شود که تیم ملی ووشو کشورمان با توجه به اعلام نهایی فدراسیون بین‌المللی ووشو با ۷ ورزشکار (شامل ۳ سانداکار و ۴ ورزشکار تالو) از ۷ فرصت ممکن در این پیکارها شرکت کرد.

در پایان پیکارهای ووشو سومین دوره بازی‌های رزمی جهان «کامبت گیمز» تیم ۷ نفره ووشو ایران موفق به کسب ۶ مدال رنگارنگ شامل ۲ طلا، ۳ نقره و یک برنز شد و با عملکرد خود رتبه کاروان ایران در این بازی‌ها را تا رده هشتم بالا آورد. این امر در حالی است که تا بدین لحظه فقط ووشو از ورزش ایران موفق به کسب مدال در ریاض عربستان شده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه