اخبار داغ

تلاش 5 بوکسور نوجوان ایران برای رسیدن به فینال؛

بوکس نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا| ؛ پایان کار تیم جوانان در قزاقستان با حذف 2 بوکسور

بوکس نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا| ؛ پایان کار تیم جوانان در قزاقستان با حذف 2 بوکسور
5 بوکسور تیم نوجوانان ایران، فردا یکشنبه برای رسیدن به فینال مسابقات بوکس نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا به مصاف حریفان می‌روند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس؛ رقابت‌های بوکس نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا به میزبانی آستانه قزاقستان در حال برگزاری است و تا ۱۲ آبان ادامه دارد.

فردا یکشنبه، دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی رده‌ سنی نوجوانان برگزار خواهد شد و 5 بوکسور کشورمان که پیش از این با صعود به این مرحله مدال برنز خود را قطعی کرده‌اند، به مصاف حریفان می‌روند.

برنامه دیدارهای یکشنبه بوکسورهای نوجوان ایران بدین شرح است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم: اشکان هاشمی که پس از استراحت در دور نخست، سلطانوف از تاجیکستان را شکست داد به مصاف اکبروف از ازبکستان خواهد رفت.

در وزن ۶۳ کیلوگرم: امیرمحمد رستم‌پور‌ که حریفانی از چین‌تایپه و کره‌جنوبی را شکست داده، با آرواز‌ قرقیزستانی مصاف می‌دهد.

در وزن ۶۶ کیلوگرم: محمدصالح‌ مصباحی که پیش از این نماینده ازبکستان و اردن را بُرده است با غفوراوف‌ از تاجیکستان روی رینگ می‌رود.

در وزن ۷۵ کیلوگرم: عبدالرحمان دارا که ناهات از ویتنام را مقتدرانه شکست داده، برای رسیدن به فینال، عبدالله‌یف از ازبکستان را پیش‌رو دارد.

در وزن ۸۰+ کیلوگرم: عباس گرشاسبی که رایم‌کولوف‌ از قرقیزستان را ناک اوت کرده سانگ‌وان‌ از هند را پیش‌رو دارد.

همچنین امروز‌ شنبه، علی علی‌اکبری در وزن ۹۲ کیلوگرم و امیر اسماعیلی ۹۲+ کیلوگرم جوانان با وجود تلاش فراوان برابر حریفانی از هند و قزاقستان شکست‌ خوردند تا پرونده تیم جوانان کشورمان در این رویداد بسته شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه