اخبار داغ

جدال تفکرات صادقی و رشیدی برای صدر جدول؛

لیگ برتر والیبال زنان| مهرسان در اندیشه صدرنشینی در هفته دوم

لیگ برتر والیبال زنان| مهرسان در اندیشه صدرنشینی در هفته دوم
تیم‌های سایپا و مهرسان در هفته دوم لیگ برتر والیبال زنان به ترتیب به مصاف ذوب آهن و سپاهان خواهند رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر زنان ایران روز جمعه 12 آبان با سه دیدار در شهرهای تهران و اصفهان (2 مسابقه) پیگیری می‌شود.

در نخستین دیدار تیم سایپا که در هفته نخست لیگ برتر زنان استراحت داشت، از ساعت 11 صبح در سالن نبرد میهمان ذوب آهن خواهد بود و نیلوفر حجتی که سال گذشته با تیم سریک نایب قهرمان این رقابت‌ها شده بود، امسال با هدایت تیم سایپا به دنبال کسب جایگاه بهتری در بیست و سومین دوره این رقابت‌ها است. سایپا با توجه به استراحت هفته نخست بدون برد و امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی قرار گرفته و حریف اصفهانی بدون برد و با یک امتیاز در جایگاه چهارم جای دارد.
اصفهانی‌ها که در هفته نخست و در جدالی 5 سته نتیجه را 3 بر 2 به هوران واگذار کردند به دنبال جبران این شکست و افزایش امتیازات خود در جدول خواهند بود. شاگردان میترا شعبانیان در تیم ذوب‌آهن این هفته در تلاش‌اند با استفاده از مزایای میزبانی به نخستین برد خود دست یابند.

در دومین دیدار همزمان هفته دوم، پیکان در سالن فدراسیون والیبال میزبان هوران خواهد بود و شاگردان پدیده بلوری‌زاده در بازی خانگی به دنبال کسب نخستین برد و دفاع از عنوان قهرمانی خود هستند. این تیم در هفته نخست 3 بر صفر از سپاهان شکست خورد و و بدون برد و امتیاز در جایگاه ششم جدول ایستاد.
هوران هم که در جدال با ذوب آهن یک برد 2 امتیازی به دست آورده بود در جایگاه سوم قرار دارد و برابر پیکان به دنبال بهبود جایگاه خود در جدول خواهد بود.

سالن شهید میثمی اصفهان از ساعت 12 روز جمعه 12 آبان شاهد برگزاری دیدار تیم‌های سپاهان و مهرسان خواهد بود. در این دیدار شاگردان فریبا صادقی که هفته گذشته کار خود را با یک برد شیرین در خانه حریف و شکست 3 بر صفر پیکان آغاز کردند، بار دیگر به مصاف یک تیم تهرانی دیگر خواهند رفت و این بار در خانه خود برای کسب دومین پیروزی و حفظ جایگاه خود در جدول تلاش خواهند کرد.
از سوی دیگر مهرسان هم که با سرمربیگری فاطمه رشیدی هفته نخست را با برد 3 بر صفر مس رفسنجان آغاز کرده بود، به دنبال کسب جایگاه نخست جدول و افزایش امتیازات خود خواهد بود.
سپاهان با یک برد و سه امتیاز در جایگاه اول و مهرسان با یک برد و 3 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و جدال دو تیم نبرد مدعیان نیز محسوب می‌شود.

برنامه کامل هفته دوم لیگ برتر والیبال زنان به قرار زیر است:

اصفهان، سالن نبرد، ساعت 11
ذوب‌آهن – سایپا

تهران، سالن فدراسیون، ساعت 11
پیکان – هوران

اصفهان، سالن شهید میثمی، ساعت 12
سپاهان – مهرسان

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه