اخبار داغ

آخرین وضعیت تیم ملی هندبال زنان به روایت مربی؛

قانع: لیست نهایی جهت حضور در هندبال قهرمانی جهان در اردوی بعدی اعلام خواهد شد

قانع: لیست نهایی جهت حضور در هندبال قهرمانی جهان در اردوی بعدی اعلام خواهد شد
مربی تیم ملی هندبال زنان گفت: در اردوی بعدی لیست نفرات نهایی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان دانمارک اعلام خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال خدیجه قانع مربی تیم ملی هندبال زنان درخصوص برگزاری چهارمین اردوی آمادگی تیم ملی اظهار داشت: به دلیل اینکه بازیکنان تیم ملی بلافاصله پس از مسابقات هفته پنجم لیگ برتر به اردو آمدند، در ابتدای این اردو تمرینات ریکاوری در نظر گرفتیم و امیدوارم با همت و کوشش بازیکنان و انرژی که در این اردو دارند، نتایج خوبی را در قهرمانی جهان که با حضور برترین تیم های جهان هست، کسب کنیم.

وی درباره حضور بازیکنان جوان از تیم هندبال نوجوانان و جوانان در اردوی تیم ملی بزرگسالان افزود: این بازیکنان زیرساخت تیم ملی بزرگسالان بودند و پیش‌بینی می‌کردیم که با توجه به مسابقات و تمرینات خوبی که در دو سال گذشته داشتند، خیلی سریع به تیم بزرگسالان اضافه شوند. انتظار داریم در سال‌های بعد تعداد بیشتری از بازیکنان جوان به بزرگسالان اضافه شوند زیرا پتانسیل بالایی در هندبال کشور داریم که امیدواریم تزریق جوانان به مرور برای تیم بزرگسالان انجام گردد.

قانع در مورد برخورد بازیکنان باتجربه با بازیکنان جوان در اردوی تیم ملی نیز گفت: به‌عنوان مربی همیشه به بازیکنان جوان توصیه میکنم به بزرگترها احترام بگذارید. باید بگویم این نکته در این اردو به‌خوبی رعایت می‌شود و جو اردو بسیار صمیمی است و بازیکنان باتجربه هم هوای جوانترها را دارند در واقع آن تفاوت سِنی اصلا دیده نمی‌شود.

مربی تیم ملی هندبال زنان ایران درباره خداحافظی مریم یوسفی از تیم ملی نیز اظهار داشت: مریم به اردو دعوت شده بود اما در گفتگویی با مربیان اعلام کرد ترجیح می‌دهد جای خود را به جوانترها بدهد. بازیکنان با تجربه کمک حال تیم ملی هستند اما مواقعی خود بازیکن احساس می‌کند باید جای خود را به جوانترها بدهد. من خودم این حس را تجربه کرده‌ام. زمانی 5 بار به تیم ملی دعوت شدم و بعد حس کردم جوان‌دها مثمر ثمرتر خواهند بود و جای خو را به بازیکنان جوان دادم. در هر صورت برای خانم یوسفی که سالیان سال در تیم ملی هندبال بودند، آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی با بیان اینکه بازیکن مصدوم نداریم، ادامه داد: تنها ستاره رحمانیان دچار ترک خوردگی بینی شد اما پرقدرت مشغول کار و تمرین است.

قانع همچنین در مورد برنامه بدنسازی تیم ملی که با حضور مربی بدنساز پیگیری می‌شود، گفت: در این اردو در حال اجرای تمرینات بدنسازی خوبی هستیم اما با بازیکنان صحبت کردیم و خواستیم روند بدنسازی را در خارج از اردو هم پیگیری کنند زیرا زمان بیشتری در اردو را نمی‌توانیم روی بدنسازی بگذاریم و باید سریعتر روی تمرینات تاکتیک و هماهنگی کار کنیم.

وی در پایان درباره زمان اعلام نهایی لیست بازیکنان اعزامی به مسابقات جهانی نیز گفت: اردوی بعدی از 22 تا 29 آبان ماه آغاز می‌شود و بعد سه روز ریکاوری داریم و اردوی متصل به اعزام از دوم آذر برگزار می‌شود. در همین اردو لیست نفرات نهایی اعلام خواهد شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه