اخبار داغ

مصاحبه کارشناس مخابرات ارتباط نماگستر راجع به قیمت خط 4 رقمی

مصاحبه کارشناس مخابرات ارتباط نماگستر راجع به قیمت خط 4 رقمی
در این مقاله مصاحبه ی یکی از کارشناسان مخابرات ارتباط نماگستر راجع به قیمت خط تلفن 4 رقمی را بررسی خواهیم کرد .

به گزارش راه دانا، در این مقاله مصاحبه ی یکی از کارشناسان مخابرات ارتباط نماگستر راجع به قیمت خط تلفن 4 رقمی را بررسی خواهیم کرد .در این مصاحبه سعی شده راجع به صفر تا صد خرید خط 4 رقمی ، بررسی قیمت خط 4 رقمی ، مرکز خرید خط تلفن 4 رقمی مخابرات  صحبت خواهد شد .

 

 

صفر تا صد خرید  خط 4 رقمی

در این گزارش به نقل از مهندس خسروی یکی از کارشناسان مخابرات  ارتباط نماگستر قبل از مطالعه باید این مورد را گفت که خطوط 4 رقمی با شروع رقم 2 تا 8 تقریبا سه سال است دیگر ارائه نمیشود و خط چهار رقمی با شروع عدد 1 به صورت خیلی محدود و با قیمت های بالای 1 میلیارد تومان عرضه میشوند امروزه برای خرید باید از نمایندگی رسمی مخابرات باید از خطوطی که کسب و کارها و شرکت ها قبلا خریداری کردند استفاده کنید و باید علاوه بر خط تمام امتیاز آن شرکت را نیز تغیر نام دهید . چون مخابرات نقل انتقالات را نمیپزید مگر اینکه کل امتیاز آن شرکت را نیز خریداری کنید .

مخابرات برای کسب و کارهای مختلف خط تلفن های را ارائه میدهد که فقط 4 رقم دارند و بخاطر سپاری انها راحت است .

این خط تلفن چهار رقمی دارای 200 خط تلفن همزمان دارند و به صورت کشوری و استانی ارائه میشوند خط تلفن 4 رقمی کشوری همانطور که از اسم ش پیداست بدون کد استان در تمام مناطق گرفته میشود و شماره 4 رقمی استانی خطوطی هستند که با کد استان گرفته میشوند .

به نقل از مهندس خسروی کارشناس مخابرات ارتباط نماگستر از امکانات دیگر این خطوط میتوان گفت این خطوط به راحتی انتقال داده میشود و مخصوص مکان نیستند و در صورت درخواست به راحتی جابجا میشوند و چون برای راه اندازی این خطوط نیاز به دستگاه سانترال یا مرکز تلفن ویپ میباشد از مزایای فوق العاده ویپ و سانترال نیز برخوردار میشوید .

مهندس خسروی همچنین گفت برای خرید خط 4 رقمی این خطوط معمولا به مزایده گذاشته میشوند و بالاترین مبلغ پیشنهادی برنده مزایده میشود .  از دو طریق میتوانید اقدام کنید یکی مخابرات یکی هم نمایندگی مجاز و سایت ها.که اگر خودتان بخواهید از مخابرات خرید کنید نیاز به کفش آهنین دارید و معمولا تعداد محدودی ارائه میدهند توصیه ما خرید از نمایندگی معتبر همچون ارتباط نماگستر میباشد .

 

 

 قیمت خط 4 رقمی

به نقل از کارشناس مخابرات ارتباط نماگستر قیمت خط چهار رقمی بستگی به رند بودن خط و نوع خط دارد مسلما خط یک طرفه ارزان تر از خطوط دو طرفه اند . و قیمت خط تلفن 4 رقمی کشوری از قیمت خط 4 رقمی استانی بیشتر است . عامل دیگر که در قیمت این خطوط تاثیر داشت قیمتی است که صاحبان کسب کار پیشنهاد میدهند و چون امروزه دیگر خط 4 رقمی به فروش نمیرسند رقم مشخصی را مخابرات تعین نمیکند بالاترین مبلغ پیشنهاد به صاحب کسب و کار منجر به تحویل خط به کسب و کار جدید میشود .

مرکز خرید خط 4 رقمی مخابرات 

مراکز خرید خط تلفن 4 رقمی مخابرات متعدد میباشند اما فقط تعداد محدودی شرکت هستند که خدمات متنوعی دیگری را همزان با خرید برای شما انجام دهند . شما وقتی خط 4 رقمی را خریدای میکنید نیاز به تجهبیزات ویپ یا سانترال دارد و نصاب مطمئن که این خطوط را پشتیبانی کند و در صورت مشکل یا درخواست جایجایی خود شرکت خدمات را انجام دهد . در بین شرکت ها برای خرید این خطوط ما به شما ارتباط نماگستر پیشنهاد میدهیم که تمامی این مزایا و امکانات را برای شما فراهم میکند

ثبت نام خط 4 رقمی

برای ثبت نام خط 4 رقمی ابتدا باید به نمایندگی مخابرات ارتباط نماگستر مراجعه و مدارکی که شامل روزنامه رسمی ، آگهی تاسیس، روزنامه رسمی ، آخرین تغیرات، کد اقتصادی، کارت ملی نماینده، نامه با سربرگ درخواست با ذکر آدرس و درخواست یک طرفه یا 2 طرفه بودن و نماینده معرفی شود و مهر و امضای صاحبان امضا با ذکر نام ، تحویل داده سپس بعد 30 روز خط وصل میشود .

ارتباط نماگستردر طول 15 سال گذشته که در فروش و نصب تجهیزات مخابراتی پیشرو بودند و برای تقریبا 100 شرکت و کسب و کار برتر خدمات سانترال و ویپ را ارائه دادند و تقریبا برای اکثر فعالیت های خود گواهی حسن انجام کار را دریافت کرده اند . مدیریت ارتباط نماگستر با توجه به استقبال کسب و کارها اقدام به ثبت نام و فروش خط 4 و 5 رقمی کرده اند و مقاله ی بالا از طرف روابط عمومی این شرکت برای کسب اطلاعات بیشتر کسب و کارها آماده شده 

منبع : ارتباط نماگستر

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه