اخبار داغ

تلاش خارج از خانه فولادی‌ها برای تداوم صدرنشینی؛

لیگ برتر والیبال زنان| دربی تهرانی‌ها برای تغییر در میانه جدول در هفته سوم

لیگ برتر والیبال زنان| دربی تهرانی‌ها برای تغییر در میانه جدول در هفته سوم
سومین هفته لیگ برتر والیبال زنان با 3 دیدار پیگیری خواهد شد که دربی تهرانی‌ها تغییراتی در میانه جدول ایجاد خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته سوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر زنان ایران روز جمعه 19 آبان با سه دیدار در شهرهای تهران و رفسنجان پیگیری می‌شود.

در نخستین دیدار این هفته مس رفسنجان از ساعت 11 در سالن 9 دی میزبان سپاهان خواهد بود. مس با توجه به استراحتی که هفته گذشته داشته و یک شکست برابر مهرسان تجربه کرده، بدون برد و امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارد و در این دیدار در صدد کسب نخستین پیروزی خود در خانه خواهد بود.
البته شکست سپاهان که با غلبه بر حریفان و 2 برد و 5 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته، کار آسانی نخواهد بود. شاگردان فریبا صادقی بی شک در این دیدار به دنبال حفظ جایگاه خود در صدر جدول رده‌بندی هستند و برای رسیدن به این هدف تلاش خواهند کرد.

در دیگر دیدار این هفته که به صورت همزمان و از ساعت 11 صبح آغاز می‌شود، تیم‌های مهرسان و هوران در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم خواهند رفت. هورانی‌ها که با دو برد و بدون شکست در رده دوم قرار دارند و در تلاش برای رسیدن به صدر جدول هستند، در تهران کاری دشوار پیش رو دارند چرا که مهرسان هم با یک برد و 4 امتیاز در دره سوم قرار دارد و برای صعود به رده‌های نخست نیازمند شکست حریف خود است.

سایپا و پیکان در آخرین دیدار هفته سوم از ساعت 14:30 در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم خواهند رفت. دربی تهرانی‌ها تاثیر بسزایی در ایجاد تغییرات در رده‌های میانی جدول خواهد داشت. پیکان بدون برد و یک امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد و سایپا که هفته گذشته ذوب آهن را شکست داده با یک پیروزی و 3 امتیاز در رده چهارم قرار گرفته و در صورت پیروزی هر یک از این دو تیم شاهد تغییراتی در جدول رده‌بندی هستیم.
ذوب آهن هم این هفته استراحت می‌کند و در هفته چهارم لیگ برتر والیبال زنان در سالن شهید میثمی میزبان هوران خواهد بود.

برنامه کامل دیدارهای هفته سوم به شرح زیر است:
رفسنجان، سالن 9 دی، ساعت 11
مس رفسنجان – سپاهان

تهران، سالن فدراسیون والیبال، ساعت 11
مهرسان – هوران

تهران، سالن فدراسیون والیبال، 14:30
سایپا – پیکان

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه