اخبار داغ

شبکه خانگی جان دوباره می‌گیرد؛

سریال‌های جدید VOD ها به خط شدند؛ از نیسان آبی تا دفتر یادداشت

سریال‌های جدید VOD ها به خط شدند؛ از نیسان آبی تا دفتر یادداشت
پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی از سریال‌های جدیدشان رونمایی کردند تا این شبکه با انتشار آثاری چون «نیسان آبی ۲»، «هفت»، «دوانچیز»، «دفتر یاداشت» و «شریک جرم» جانی دوباره بگیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شبکه نمایش خانگی که مدتی است به دلیل کیفیت سریال‌های در حال پخش از یک سو و با پایان رسیدن برخی محتواها با کمی افت روبه رو شده به زودی با انتشار تعدادی سریال جدید که قرار است طی روزهای آینده پخششان آغاز شود جانی دوباره خواهند گرفت که در ادامه به مرور برنامه‌های جدید هر پلتفرم می‌پردازیم.

فیلیمو | نیسان آبی ۲ / گناه فرشته

پلتفرم «فیلیمو» در حال حاضر سه سریال را در حال پخش دارد. شنبه‌ها سریال کودک «پیکلو» را پخش می‌کند و پنجشنبه و جمعه هم به ترتیب سریال‌های «مگه تموم عمر چندتا بهاره؟» و «زخم کاری» را در دست انتشار دارد. این پلتفرم به تازگی از سریال جدید خود یعنی فصل دوم «نیسان آبی» رونمایی کرده و قرار است این کار را از چهارشنبه اول آذر ماه منتشر کند. نیسان آبی ۲ ادامه‌ای است بر فصل یک این سریال که به کارگردانی سید مسعود اطیابی تولید شده است. در فصل دوم «نیسان آبی» تمامی بازیگران فصل اول به استثنای جمشید هاشم‌پور حضور دارند و چند بازیگر جدید از جمله «مه‌لقاباقری» و «بیژن بنفشه‌خواه» نیز به جمع بازیگران اضافه شده‌اند.

فیلیمو در حال حاضر جمعه‌ها سریال «زخم کاری۲» را پخش می‌کند. این سریال در ۱۵ قسمت آماده شده و تاکنون ۹ قسمت از آن پخش شده و ۶ قسمت از آن باقی مانده است. شنیده می‌شود که فیلیمو قصد دارد با پایان زخم کاری سریال «گناه فرشته» به نویسندگی و کارگردانی حامد عنقا را عرضه کند. این سریال یک درام اجتماعی است که تولید آن در سکوت خبری در حال انجام است و تاکنون هیچ خبری رسمی از آن منتشر نشده است.

نماوا | شبکه مخفی زنان / دوانچیز / شریک جرم

پلتفرم «نماوا» دو سریال را در حال انتشار دارد. یکی سریال «عقرب عاشق» که دوشنبه‌ها منتشر می‌شود و دیگری «مگه تموم عمر چندتا بهاره؟» که به شکل مشترک با فیلیمو روزهای پنجشنبه عرضه می‌شود. عقرب عاشق یک سریال بیست قسمتی است که هفته آینده قسمت آخر آن پخش خواهد شد تا به این ترتیب باکس دوشنبه‌ها خالی شود.

نماوا قرار است طی روزهای آینده پخش سه سریال را شرع کند. یکی از این آثار «شبکه مخفی زنان» به کارگردانی افشین هاشمی است که قرار است ده قسمت باقی مانده آن منتشر شود.  پخش این سریال دوم دی ماه سال گذشته با پخش قسمت بیستم متوقف شد و حالا قرار است بعد از وقفه‌ای ۹ ماهه ۱۰ قسمت باقی مانده عرضه شود. این سریال روزهای جمعه پخش می‌شد ، اما در برنامه ریزی جدید روز پخش آن به یکشنبه‌ها منتقل شده تا در این روز نماوا سریالی را برای عرضه داشته باشد.

افشین هاشمی علاوه بر شبکه مخفی زنان، سریال کمدی دیگری با نام «دوانچیز» را هم کارگردانی کرده است. این سریال که به تازگی از آن رونمایی شده قرار است طی روزهای آینده انتشار خود را آغاز کند. هنوز زمان پخش«دوانچیز» اعلام نشده اما به احتمال این سریال روزهای دوشنبه جایگزین «عقرب عاشق» شود.

علاوه بر داونچیز ، نماوا یک سریال درام اجتماعی به نام «شریک جرم» را هم در دست انتشار دارد. این سریال به کارگردانی مازیار میری و تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان مراحل تولید خود را پشت سر گذاشته است. سارا بهرامی، محمد امین شعرباف، سجاد بابایی، محمد رضا مالکی و علیرضا ثانی فر بازیگران این سریال هستند. شریک جرم به احتمال در باکس روزهای جمعه پخش خواهد شد.

فیلمنت | دفتر یاداشت / مرداب

این پلتفرم چند هفته‌ای است سریال «مرداب» را در حال انتشار دارد. سریالی معمایی به کارگردانی «برزو نیک نژاد» که در همین چند قسمت توانسته مخاطبان زیادی را جذب کند. «فیلمنت» علاوه بر این سریال قصد دارد از اواخر آبان ماه یعنی از روز جمعه بیست و هفتم یکی از سریال‌های مهم خود با نام «دفتر یادداشت» را منتشر کند. این سریال کمدی به دلیل حضور رضا عطاران حسابی در کانون توجه قرار گرفته و خیلی‌ها منتظر انتشار آن هستند. «دفتر یادداشت» را کیارش اسدی زاده کارگردانی کرده و حسن معجونی هم دیگر بازیگر اصلی آن است. فیلمنت علاوه بر این دو سریال ، سریال‌های «افعی» به کارگردانی سامان مقدم و «محبوبه شب» به کارگردانی آیدا پناهنده را هم در دست تولید دارد، که احتمال انتشار آن‌ها در سال جاری زیاد است.

تماشاخونه | فصل دوم پدر گواردیولا / هفت

تماشا خونه از پنجشنبه هفته گذشته پخش فصل دوم سریال «پدر گواردیولا» ساخته سعید نعمت اله را شروع کرده است. این فصل از سریال شمال ده اپیزود است که تاکنون دو قسمت از آن منتشر شده است. اما این پلتفرم که محصولاتش را به شکل رایگان عرضه می‌کند قصد دارد از سه‌شنبه ۲۳ آبان ماه از سریال «هفت» ساخته کیارش اسدی زاده رونمایی کند. این سریال از جمله پروژه‌های پربازیگر شبکه خانگی است که تعداد زیادی از ستاره‌های سینما در آن حضور دارند که از آن جمله می‌توان به نیکی کریمی، هانیه توسلی، بابک حمیدیان، رضا کیانیان، مهدی هاشمی، نازنین بیاتی، مینا ساداتی ، امیر جعفری و پانته‌آ بهرام اشاره کرد. سریال هفت یک درام اجتماعی است که پیش بینی می‌شود مخاطبان زیادی را جذب کند.

تلوبیون | سرزمین مادری

«تلوبیون» هم از جمله پلتفرم‌هایی است که در حال عرضه یک سریال جدید و پربازیگر است. این پلتفرم چند هفته‌ای است انتشار سریال «سرزمین مادری» را شروع کرده است. این سریال را کمال تبریزی ساخته است. سرزمین مادری شامل سه فصل بیست قسمتی است که تاکنون هشت قسمت از فصل اول آن منتشر شده است. این سریال که ده سال در محاق توقیف بود با حضور یک فوج ستاره ساخته شده است. سرزمین مادری همزمان با انتشار از پلتفرم «تلوبیون» به شکل هفتگی از شبکه سه نیز منتشر می‌شود. تلوبیون این سریال را روزهای چهارشنبه منتشر می‌کند و شبکه سه هم روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۰.۳۰ آن را روی آنتن می‌فرستد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه