اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

پنتاگون و رژیم صهیونیستی توجیهی برای ادامه «من و تو» ندارند! رویایی که به کابوس بدل شد

پنتاگون و رژیم صهیونیستی توجیهی برای ادامه «من و تو» ندارند! رویایی که به کابوس بدل شد
دیدن این ماجرای تعطیلی از زوایه نگاه اینکه عملا از سیاستگذاران تا مجریان این شبکه به این نتیجه رسیده اند که دیگر برنامه های من و تو کمترین تاثیر را بر روی مخاطبان هدف خود دارند، اوج ناامیدی برای آنهاست.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خبر تعطیلی شبکه من و تو تا سه ماه آینده (پایان ژانویه) به نقل از کیوان و مرجان عباسی از بانیان این شبکه چند روزی است که در فضای رسانه ای منتشر شده و در همین خصوص شاهد تحلیل های متفاوتی در این باره بوده ایم؛ از شکست مفتضحانه این تیم رسانه ای تا اسپانسرها و حمایت کننده های مالی من و تو که دیگر برایشان خرج کردن برای این شبکه توجیه اقتصادی ندارد.

همین الان اگر سری به ویکی پدیای این شبکه بزنید اطلاعات مشخصی درباره تامین کنندگان مالی من و تو به دست نمی آورید اما بنا بر اطلاعاتی که لو رفته، اعتبار مالی شبکه تاکنون از سه منبع تامین می شد؛ اول بهاییان خارج نشین که مرجان و کیوان نماینده آن ها هستند، دوم شبکه یازدهم رژیم صهیونیستی و سوم پهلوی ها که شازده شان را در یک سال اخیر سه بار به روی آنتن شبکه آورده اند! هرچند به تازگی در ویدیویی که از پدر رها (مجری من و تو) منتشر شده، از پنتاگون (وزارت دفاع ایالات متحده) به عنوان یکی از منابع مالی اصلی این شبکه یاد و نام برده می شود.

طی ١٣ سال فعالیت شبکه من و تو این سومین بار است که کیوان و مرجان عباسی تعطیلی شبکه شان را اعلام می کنند اما دکان شان بسته نمی شود! یکبار سال ٩٠ بود که آن بیانیه نهایتا منجر به تعطیلی کانال دوم من و تو شد و کانال یک آن با قوت به کار خودش ادامه داد. بار دوم هم سال ٩۵ بود که با ارائه بیانیه ای پایان من و تو اعلام شد!

یک بازی برای مظلوم نمایی و جذب سرمایه بیشتر یا شاید بازگشت از آرایش سیاسی به آرایش قبل از سال ٩٧ خود که مدیریت محتوا مبتنی بر فرهنگ و سبک زندگی بود؛ این را می توانید در بیانیه امسال شبکه نیز ببینید. بیانیه‌ ای که در هیچ کجای آن به صورت قطعی از تعطیلی شبکه حرفی زده نشده و از آن طرف همه عوامل بدون هیچ توضیحی یک پایان باز مظلومانه برای خود اعلام کردند تا مخاطبان شبکه را به التماس بیاندازند و بتوانند بعدا از آن بهره برداری رسانه ای بکنند.

اما دیدن این ماجرای تعطیلی از زوایه نگاه اینکه عملا از سیاستگذاران تا مجریان این شبکه به این نتیجه رسیده اند که دیگر برنامه های من و تو کمترین تاثیر را بر روی مخاطبان هدف خود دارند، اوج ناامیدی برای آنهاست؛ آنها رویای از بین رفتن نظام جمهوری اسلامی را در سر داشتند و برای این کار در این 13 سال از انواع برنامه های سبک زندگی برای به استحاله کشیدن خانواده های ایرانی در بستر اهداف خود مایه گذاشتند و برنامه ساختند؛ اما حالا ناباورانه همه طرح ها و نقشه های خود را نقش برآب می بینند و رویای نابودی ایران به کابوس تعطیلی خودشان بدل شده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه