اخبار داغ

کدام مدل مانتو اداری برای شغل شما مناسب است؟

کدام مدل مانتو اداری برای شغل شما مناسب است؟
سوالی که شاید در ذهن شما بوجود آمده این است که آیا می شود برای هر شغلی یک نوع مانتوی اداری خاص پوشید؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اگر خانمی هستید که در محلی مشغول به کار هستید به احتمال زیاد از مانتو اداری در محل کار استفاده می کنید. معمولا کسانی که در اداره و محل کار فرم اداری می پوشند حرفه ای تر به نظر می رسند و از نظر شخصی نیز دیگر دغدغه انتخاب هرروزه لباس را ندارید.

سوالی که شاید در ذهن شما بوجود آمده این است که آیا می شود برای هر شغلی یک نوع مانتوی اداری خاص پوشید؟ جواب مثبت است. البته از آنجایی که فرم اداری، یک لباس رسمی بانوان است و در تمامی مشاغل می شود آن را پوشید، اما اگر با توجه به نوع شغل خود یک مانتوی اداری مناسب پیدا کنید قطعا احساس راحتی بیشتری خواهید داشت.

مانتو اداری برای معلم ها

معلم های عزیز از آنجایی که یک شغل فرهنگی دارند و الگوی دانش آموزان خود هستند بهتر است از یک مانتوی اداری با قد بلند و ظاهر ساده استفاده کنند.

از مدل های مناسب و زیبایی که می شود برای این قشر از جامعه پیشنهاد کرد، مدل رالی و مدل دوبرش باران دخت است.

چون علاوه بر سادگی و قد بلند، ظاهری بسیار شیک دارند و قطعا با پوشیدن این مدل ها احساس خوبی خواهید داشت.

همچنین این مدل ها دارای شش دکمه هستند و ظاهری کاملا پوشیده دارند.

مانتو اداری برای کارمندان آژانس های هواپیمایی

اگر در یک آژانس هواپیمایی کار می کنید تقریبا دست شما بازتر است. می توانید انواع مدل ها را بپوشید. یکی از بهترین و زیباترین مدل هایی که ما به شما پیشنهاد می کنیم، مدل یقه زرشکی و کتی شلوار بگ است که ظاهر شما را بسیار شیک نشان می دهد.

البته از آنجایی که تقریبا تمام آژانس های هواپیمایی در ایران خصوصی هستند، انتخاب فرم اداری برای کارمندان این شرکت ها ساده تر از شرکت های دولتی است  و معمولا هر مدلی را می توانید خریداری کنید.

مانتو اداری برای کارمندان بانک

در اکثر بانک های کشور نوع فرم اداری بانوان توسط خود شعبه بانک انتخاب و خریداری می شود. اکثر بانک های کشور که با کارخانه مانتو اداری باران دخت همکاری می کنند از مدل های ساده اما راحت خریداری می کنند. مدل هایی مانند دوبرش، دکمه مخفی و یقه ایستاده.

اگر در بانک خصوصی مشغول به کار هستید و در انتخاب فرم اداری آزاد هستید هم می توانید از همین مدل های ذکر شده استفاده کنید.

مانتو اداری برای کارمندان دفاتر بیمه

اگر دفتر بیمه دارید و یا در دفتر بیمه کار می کنید باید از مانتویی استفاده کنید که علاوه بر راحتی، خیلی زود چروک نشود.

پیشنهاد ما به این قشر از بانوان محترم مدل یقه هفت ترک و کرپ کتی باران دخت است. اگر به لحاظ بودجه مشکلی ندارید تمامی مدل هایی که با پارچه ترک تولید شده است برای شما مناسب است.

بهترین مدل مانتو اداری کدام است

همانطور که در این مقاله به آن پرداخته ایم، نمی توان مدلی را به عنوان بهترین در نظر گرفت. هر شغلی می تواند یک مدل مناسب داشته باشد. اما هنگام خرید مانتو اداری چند نکته ای را باید در نظر بگیرید که به طور خلاصه به آن ها می پردازیم

جنس پارچه مانتو

فرم اداری موجود در بازار با پارچه های مختلفی دوخته می شود. از ترگال گرفته تا ترک. نکته مهم در این مورد هزینه ای است که برای خرید مانتو اداری می پردازید. اگر موقع خرید یک مانتوی اداری با پارچه ترگال را با قیمت حدودی 500 هزار تومان خریداری کردید مشکلی ندارد. اما اگر قرار است برای خرید همین مانتو و پارچه 2 میلیون تومان بپردازید قطعا جای فکر دارد.

به یاد داشته باشید از آن جایی که فرم اداری جزء لباس هایی است که در روز حداقل 8 ساعت به تن دارید، حتما مانتویی را انتخاب کنید که پارچه نخی و باکیفیت داشته باشد. پارچه های فیونا، ترک و کرپ انتخاب مناسبی هستند.

دوخت مانتو

متاسفانه برخی از تولیدی های غیرمجاز به خاطر سود بالا کیفیت دوخت بسیار پایینی دارند و این کیفیت پایین را بعد از پوشیدن مانتو کاملا متوجه می شوید.

پیشنهاد می کنیم برای فرم اداری از برندهای معتبر مثل باران دخت خرید کنید تا خیالتان از بابت کیفیت پارچه و دوخت راحت باشد.

صحبت پایانی

در زمان نه چندان دور مانتو اداری در رنگ و مدل های خیلی محدود تولید و عرضه می شد و مشتری قدرت انتخاب زیادی نداشت. اما خوشبختانه در حال حاضر تنوع فرم اداری بسیار بالا رفته و تقریبا با هر مدل و رنگ و پارچه ای که نیاز داشته باشید می توانید آن را خریداری کنید.

در صورتی که قصد خرید یک مانتوی اداری با کیفیت و مستقیم از تولیدی را دارید کافیست به سایت باران دخت به آدرس Barandokht.com  مراجعه کنید. قطعا در سایت باران دخت مدل مد نظر خود را پیدا خواهید کرد.

 

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه