اخبار داغ

سردار رادان:

احساس امنیت در تهران رو به افزایش است/ هزار دستگاه موتور سیکلت به پلیس تهران افزوده شد

احساس امنیت در تهران رو به افزایش است/ هزار دستگاه موتور سیکلت به پلیس تهران افزوده شد
فرمانده فراجا گفت: در راستای واکنش سریع و توان عملیاتی پلیس پایتخت، یک هزار دستگاه موتور سیکلت به ناوگان پلیس افزوده شد.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمدرضا رادان روز سه شنبه ۱۲ دی ماه در صبحگاه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: احساس امنیت در تهران رو به افزایش است و اقدامات خوب پلیس در مقابله با ناامنی ها و اراذل و اوباش و چیزهایی که می تواند امنیت مردم را مخدوش کند، قابل تقدیر است.
وی ادامه داد: این اقدامات خوب پلیس پایتخت موجب شد که در راستای چابکی، امکانات و تجهیزات پلیس برای مقابله با تهدیدات را افزایش دهیم.
به گفته سردار رادان، موتورسیکلت در راستای چابکی پلیس مهم بود و امروز یک هزار دستگاه موتور سیکلت به سازمان تحرکی پلیس تهران اضافه و این مهم با کمک خیران و رییس پلیس تهران بزرگ انجام شد.
وی افزود: ما تلاش می کنیم که روز به روز امکانات پلیس را افزایش و توسعه دهیم و در مسیر هوشمندی حرکت کنیم؛ آن هوشمندی که ناظر بر امکانات و البته نیروی انسانی باهوش برای استفاده از آن باشد.
رادان خطاب به ماموران ادامه داد: حرکت در مسیر هوشمندسازی در تهران بزرگ با دستان شما انجام می شود.
وی یادآور شد: انتظار و توقع ما این است که در طرح های جدید، پلیس بسیار هوشمندانه و دقیق و مقتدرانه عمل کند.
سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ هم گفت: اخبار و عملیات های  مختلف شبانه روز ما به دست شما می رسد و کارکنان با روحیه و اقتدار در حال انجام وظیفه هستند اما اگر چه کار را باید مردم ببینند و احساس امنیت کنند اما آمارها نشان می دهد که وضعیت امنیت تهران بهتر شده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه