اخبار داغ

بیگی نژاد در گفتگو با دانا:

اصلاح طلبان در آستانه انتخابات به دنبال توجیح رفتار غیرمسئولانه خود هستند

اصلاح طلبان در آستانه انتخابات به دنبال توجیح رفتار غیرمسئولانه خود هستند
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: جریانی که امروز صحبت از تعویق در زمان برگزاری انتخابات می کند، به دنبال توجیح رفتار غیرمسئولانه خود است.

هادی بیگی نژاد، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه آن دسته از اصلاح طلبان که این روزها صحبت از تعویق در زمان برگزاری انتخابات می کنند، تنها دنبال توجیح رفتار غیر مسئولانه خود هستند، گفت: هر کس تصور می کند انتخابات در این کشور به تعویق خواهد افتاد سخت در اشتباه است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات یک روز هم جابه جا نخواهد شد زیرا در کشور برای برنامه ریزی شده است، ادامه داد: چنانچه دولت به عنوان مجری انتخابات به این درخواست پاسخ مثبت دهد، زمینه برای درخواست های بعدی و تعویق انداختن های پس از آن نیز مهیا خواهد شد و هر روز یک گروه یا جریان درخواست تعویق در برگزاری انتخابات را مطرح می کند.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه آنچه در آستانه انتخابات اسفند ماه شاهد هستیم تلاش بی وقفه دشمن در کاهش مشارکت مردم در انتخابات است، تاکید کرد: عده ای در داخل بهانه جویی می کنند، اگر با دشمن همصدا شوند از سوی مردم طرد خواهند شد، از طرفی هم علاقه به مشارکت در انتخابات ندارند از این رو بهانه تراشی می کنند.

بیگی نژاد با بیان اینکه جریانی که صحبت از تعویق در انتخابات می کنند به دنبال توجیح رفتار غیرمسئولانه خود هستند، خاطرنشان کرد: این جریان نگران آینده سیاسی خود و روزهای پس از انتخابات است به همین خاطر از همین حالا بهانه تراشی می کند تا در آینده پاسخی برای افکار عمومی داشته باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه