اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

حاشیه های هفته گذشته شبکه نمایش خانگی/ از تبلیغات مفصل در اسکار تا حضور جواد عزتی در سرزمین مادری

حاشیه های هفته گذشته شبکه نمایش خانگی/ از تبلیغات مفصل در اسکار تا حضور جواد عزتی در سرزمین مادری
در هفته گذشته برنامه ها و سریال های شبکه نمایش خانگی دارای حاشیه هایی بود که در گزارش پیش رو به برخی از آنها اشاره کرده ایم.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در هفته گذشته برنامه ها و سریال های شبکه نمایش خانگی دارای حاشیه هایی بود که در گزارش پیش رو به برخی از آنها اشاره کرده ایم.

تبلیغات مفصل در «اسکار»

در هفته ای که گذشت بالاخره بعد از چالش مفصل فیلیمو و ساترا، از برنامه «اسکار» پروژه تازه مهران مدیری رونمایی شد. نکته جالب این برنامه، حجم بالای تبلیغات و آگهی های درون برنامه آن به سبک پاتفرم رایگان تماشاخونه بود.

نیما شعبان نژاد هم مثل مجری های ستاره مربعی های سیما، حامی مالی برنامه را معرفی می کرد تا نشان دهد فیلیمو از هیچ امکان تبلیغاتی برای این اثر نگذشته است. در کل تماشای «اسکار» بیننده را یاد تلویزیون و آگهی های بازرگانی اش می اندازد.

علاوه بر حجم بالای تبلیغات، به نظر می رسد مدیری و شعبان نژاد در یک ناآمادگی، شلختگی و نامنظمی در اجرا بودند و صرفا تجربه مدیری در طی سالیان اجرا، برنامه را جلو می برد؛ هرچند خود مدیری در طی زمان برنامه بارها اذعان می کرد که این قسمت اول برنامه است و برای جا افتادن آیتم ها و شکل برنامه قدری به زمان نیاز دارند؛ الیکا عبداارزاقی، سحر ولدبیگی، غلامرضا نیکخواه و نصرالله رادش چهار میهمان اسکار بودند که باید چالش های برنامه را به نوبت اجرا و از آنها امتیاز دریافت کنند تا مشخص شود که چه کسی برنده مجسمه اسکار برنامه خواهد شد.

«آمستردام» ناتمام ماند

درحالی که بینندگان سریال «آمستردام» 5 ماهی می شود که منتظر قسمت آخر این سریال هستندف پلتفرم تماشاخونه در پی اختلاف با سازندگان و البته تغییر مدیریتی خودش، تصمیم گرفت تا به کلی این سریال را کنار بگذارد. 12 قسمت اول هم از آرشیو این پلتفرم حذف شد تا امید تماشاگران این اثر، کاملا ناامید شود. در چنین شرایطی، باید دید ساترا که باید از حقوق تماشاگران این سریال حمایت کند، چه اقدامی خواهد کرد.

عزتی به «سرزمین مادری» آمد

قسمت های جدید سریال کمال تبریزی، میزبان یک چهره ویژه در دنیای بازیگری یعنی «جواد عزتی» بود. او نقش «قاسم» دوست جدید رهی را در این سریال ایفا کرده است. در اواخر دهه 80 که عزتی هنوز به یک ستاره تبدیل نشده بود و تنها در چند اثر تلویزیونی و یکی دو فیلم سینمایی، نقش های مکملی برعهده داشت، وارد سریال پرستاره سرزمین مادری شده بود.

جواد عزتی حالا در شرایطی سریال «سرزمین مادری» را در حال پخش از تلویزیون دارد که آخرین بار در سال 95 و با سریال نوروزی «بیمار استاندارد» روی آنتن شبکه اول سیما بود. عزتی بعد از حضور موفق خود در فیلم های کمدی، تقریبا 6 سالی می شود که در هیچ پروژه کمدی و طنزی بازی نکرده و صرفا ایفاگر نقش های کاملا جدی بوده است و حالا امسال در جشنواره چهل و دوم فیلم فجر قرار است از اولین فیلم خود به نام «تمساح خونی» در مقام کارگردان رونمایی کند.

جنجال ترکیب افخمی و شمس

حامد عنقا که قبلا با ماجرای فروش نقاشی های سهراب سپهری در حراج تهران، سریال «آقازاده» را در فضای مجازی وایرال کرده بود، حالا در «گناه فرشته» ماجراجویی جدیدی انجام داده است.

در قسمت چهارم این سریال، روزنامه نگاری به نام «محمود واعظ» با ترکیب اسم و شغل ماشاالله (محمود) شمس الواعظین سردبیر روزنامه های اصلاح طلب دهه 70 و گریم بهروز افخمی کارگردان سینما و نماینده اصلاح طلب مجلس ششم در دهه 70 به سریال آمد و کلی سر و صدا کرد.

سریال «گناه فرشته» اولین کارگردانی حامد عنقا در شبکه نمایش خانگی در قسمت اول خود با بازی همیشه خوب شهاب حسینی آغازی طوفانی داشت اما به گفته مخاطبان این سریال، در قسمت های بعدی نتوانسته این در اوج بودن را حفظ کند و همین ناراحتی بینندگان این سریال را در پی داشته است.

ادامه شوخی های خانوادگی مهران

«رضا خرسند» (مهران غفوریان) در قسمت قبل «نیسان آبی 2» نام دخترش را بر زبان آورد و این بار نام همسرش!

در قسمت 8 این شخصیت درباره دختر مورد علاقه «آریا» در گذشته گفت: «من می شناختمش. آرزو کمانی رو می گی دیگه، که توی کوچه مون بود. اون 5 ماهه که ازدواج کرده. یه شوهر توپ گرفته و خیلی هم خوشبخته!» حالا آرزو کمانی کیست؟ همسر خود مهران غفوریان که شوهر توپی دارد!

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه