اخبار داغ

نظری در گفتگو با دانا:

دادگاه لاهه رژیم صهیونیستی را وادار به عقب نشینی خواهد کرد

دادگاه لاهه رژیم صهیونیستی را وادار به عقب نشینی خواهد کرد
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی پس از کشتار وحشیانه مردم غزه سرانجام تحت تاثیر حکم دادگاه لاهه وادار به عقب نشینی خواهد بود.

علیرضا نظری، نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر برخی تیپ های نظامی خود را از شمال غزه خارج کرده است، گفت: با بررسی معادلات سیاسی و بین المللی طی صد سال گذشته به خوبی می توان دریافت که هر زمان جریانی در میدان عمل قدرتمند باشد پای میز مذاکره نیز قدرتمند خواهد بود.

وی با بیان اینکه سازمان های جهانی همواره بر گفتگو و مذاکره تاکید دارند اما برای وحشی گری صهیونست ها هیچ قاعده مذاکراتی وجود ندارد، ادامه داد: دستیابی به موفقیت در هر مذاکره ای در عرصه بین‌الملل نیازمند عقبه قوی در میدان عمل است.

نماینده مردم ملایر در مجلس دادگاه لاهه به عنوان یک مرجع بین المللی می تواند بر افکار عمومی و عملکرد دولتمردان اثرگذار باشد، ادامه داد: در حقیقت تصمیمات و احکام لاهه قدرت بازدارندگی دارد و می تواند مانع بسیاری از اقدامات غیرانسانی باشد.

نظری با اشاره به اینکه حکم اولیه دادگاه لاهه رژیم صهیونیستی را وادار به توضیح درباره نسل کشی در غزه کرده است، عنوان کرد: احکام لاهه می تواند بر صحنه نبرد در غزه اثرگذار بوده و موجب عقب نشینی رژیم صهیونیستی شود.
وی گفت: گردان های مقاومت در سرزمین های اشغالی در جریان ماه های اخیر به زبان صهیونیست ها با آنها صحبت کردند تا نشان دهند معادلات منطقه ای تنها حول زورگویی صهیونست ها نمی چرخد بلکه معادلات منطقه، حول مقاومت و مردم منطقه می چرخد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه