اخبار داغ

کاميون هاي دودزا حق ورود به تهران را ندارند

کاميون هاي دودزا حق ورود به تهران را ندارند
سرهنگ احسان مومني معاون عمليات پليس راهور تهران بزرگ، با اشاره به اين که پليس راهور تهران بزرگ از ورود کاميون هاي دودزا به شهر تهران جلوگيري مي کند، گفت: رانندگان اين خودروها به ازاي هر روز تردد جريمه خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاري پليس، سرهنگ "احسان مومني" با اشاره به اين مطلب که پليس راهور تهران بزرگ جلوي تردد و ورود خودروهاي سنگين دودزا را به شهر تهران مي گيرد، گفت: کاميون هاي دودزا در معابر ورودي شهر تهران از سوي همکارانم در پليس راهنمايي و رانندگي مورد بررسي قرار مي گيرند و در صورت نداشتن استانداردهاي لازم، به رانندان توصيه مي شود مسيري ديگر را انتخاب کنند، البته جريمه و پارکينگ نيز در انتظامي مالکان اين نوع خودروها است.
اين مقام انتظامي عنوان داشت: اگر راننده اي مي داند که خودرواش نقص فني دارد، بايد به مرکز معاينه فني مراجعه و نسب به رفع دودزا بودن آن اقدام کند و در غير اين صورت به ازاي هر روز جريمه مي شوند.
وي اظهار داشت: رانندگان کاميون هاي دودزا بايد در جريان باشند که در صورت عدم رسيدگي به مشکلات فني خودروهايشان، علاوه بر جريمه امکان انتقال خودرو به پارکينگ نيز وجود دارد.
سرهنگ مومني به رانندگان توصيه کرد: اگر معاينه فني خودرويي ابطال شد، راننده برابر قوانين و مقررات موظف است به تعميرگاه هاي مجاز مراجعه کرده و نسبت به رفع نقص خودرو اقدام و سپس براي اخذ معاينه فني به مراکز معاينه فني مراجعه کند. 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه