اخبار داغ

مشغول درمان مصدومیتم هستم؛

صبری: حضور ووشو در المپیک جوانان ما را امیدوار کرده؛ از مسئولان انتظار حمایت داریم

صبری: حضور ووشو در المپیک جوانان ما را امیدوار کرده؛ از مسئولان انتظار حمایت داریم
قهرمان ووشوی بازی‌های آسیایی گفت: از مسئولان کشور انتظار حمایت گسترده و ویژه از ووشو را داریم.

یوسف صبری، قهرمان ووشوی بازی‌های آسیایی 2022 هانگ‌ژو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی دانا پیرامون آخرین وضعیتش بعد از تورنمنت اخیر اظهار داشت: بعد از بازی‌ها در اردوی آماده‌سازی برای مسابقات جهانی شرکت کردیم که متأسفانه آمریکا با کارشکنی ویزای تیم ملی ما را صادر نکرد و پس از آن، دیگر اردویی نداشتیم. من هم مشغول درمان آسیب‌دیدگی همسترینگم هستم و به همین خاطر در لیگ ووشو حاضر نشدم.

وی در ادامه بیان داشت: به مرور تمرینات بازتوانی‌ام برای رویدادهای آتی آسیایی و شاید حتی جام جهانی شروع کرده‌ام. فدراسیون ایران صحبتی با فدراسیون جهانی داشته که یک رویداد جهانی در چین برگزار شود که اگر این اتفاق رخ بدهد، قطعاً به نفع ماست و ما می‌توانیم از حق‌مان دفاع کنیم، چون قهرمان جهان هستیم و باید در ووشوی جهان حضور داشته باشیم.

صبری درباره لغو اعزام به مسابقات جهانی گفت: اقدام آمریکا یک کارشکنی بوده و اصلاً اتفاق خوبی نیست که ورزش را قاطی با سیاست کنند. باید بگویم که خیلی از بچه‌ها زحمات‌شان هدر رفت و امیدشان ناامید شد چون ماه‌ها در اردو بودند و به درخشش در مسابقات جهانی امید داشتند. این که ووشو جزو المپیک جوانان شده، اتفاق خوبی است و باعث امیدواری ما شده چون ما ووشوکاران همیشه حسرت مدال المپیک داشتیم.

قهرمان ووشوی بازی‌های آسیایی در مورد انتظاراتش از مسئولان ورزش عنوان داشت: انتظار ما این است که مثل کشتی، فوتبال و وزنه‌برداری به ووشو نگاه ویژه‌ای داشته باشند. ووشو همیشه در رده‌بندی‌ها جور ورزش ایران را کشیده و تأثیرگذار بوده. محل فدراسیون، سالن اردوها و خوابگاه ما نیاز به رسیدگی مستمر و اساسی دارد که این حداقل انتظارات ماست.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه