اخبار داغ

دستگيري عاملان تخريب اموال عمومي در منطقه خاک سفيد تهران 

دستگيري عاملان تخريب اموال عمومي در منطقه خاک سفيد تهران 
سرگرد محمد زيدي معاون اجتماعي سازمان اطلاعات پليس تهران از شناسايي و دستگيري2 شرور که اقدام به تخريب اموال عمومي مربوط به شهرداري کرده بود ،خبر داد. 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرگرد "محمد زيدي" در بيان جزئيات اين خبر اظهار داشت: روز گذشته ماموران پايگاه چهارم  سازمان اطلاعات پليس تهران خبري را در خصوص تخريب اموال عمومي  توسط تعدادي از اراذل و اوباش شرق تهران که ضمن ايجاد رعب و وحشت براي اهالي  محله خاک سفيد ،اقدام به تخريب اموال عمومي  در يکي از خيابان هاي اين محله کرده بودند، دريافت کردند و  بلافاصله پيگيري موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وي افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي مشخص شد عاملان اين تخريب2  نفر از اراذل و اوباش منطقه بوده که هر دو آنها داراي سوابق درگيري و شرارت فراواني مي باشند. 
زيدي افزود: بلافاصله  پس از اعزام ماموران پليس در محل تخريب ، عمليات شناسايي محل اختفاي اين افراد شرور انجام و پس از اخذ دستورات قضائي در  يک عمليات پليسي  موفق به دستگيري متهمان در مخفيگاه آنان شدند.
معاون اجتماعي پليس اطلاعات تهران با اشاره به اينکه کارشناسان ميزان خسارت وارده به عمومي تخريب شده را بيش از يک ميليارد ريال تخمين زده اند، تصريح کرد: متهمان دستگير شده براي سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شدند .
معاون اجتماعي سازمان اطلاعات پليس تهران در پايان خاطرنشان کرد : پليس در مسير تحقق اين مهم با قاطعيت و جديت کامل با اراذل و اوباش و افرادي که قصد بر هم زدن نظم و امنيت عمومي و آسايش و امنيت شهروندان را داشته باشند برخورد خواهد کرد. 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه