اخبار داغ

انهدام باند سارقان زورگير / کشف سلاح سرد و گرم

انهدام باند سارقان زورگير / کشف سلاح سرد و گرم
سردار کارآگاه علي ولي پور گودرزي رئيس پليس اگاهي تهران بزرگ از دستگيري اعضاي يک باند زورگيري در تهران خبر داد و گفت: هر7 عضو اين باند دستگير شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سردار کارآگاه "علي ولي پور گودرزي" با اشاره به اين خبر، گفت: با وقوع چندين فقره سرقت و زورگيري از شهروندان در تهران و دريافت شکايت از سوي مال باختگان، پرونده اين سرقت ها در دستور کار تيمي زبده از کارآگاهان اداره پنجم پليس آگاهي قرار گرفت.
اين مقام انتظامي عنوان داشت: کارآگاهان در گام نخست طي تحقيقات اطلاعاتي و ميداني دريافتند؛ تعدادي از سارقان در قالب تيم هاي 2 نفره و 3 نفره با استفاده از 2 دستگاه موتورسيکلت و به کارگيري سلاح سرد اقدام به سرقت تلفن همراه و طلاجات از شهروندان در محله هاي خلوت و تاريک مي کنند.
وي تصريح کرد: تحقيقات ادامه داشت تا اين که اعضاي يک باند هفت نفره از سارقان، شناسايي شده و تيم هاي عملياتي براي دستگيري متهمان وارد عمل شدند.
سردار ولي پور گودرزي، ادامه داد: در گام بعدي طي مراقبت هاي شبانه روزي و به کارگيري از شيوه هاي نوين کشف جرم موفق شدند مخفيگاه اين سارقان را شناسايي و طي عمليات هاي همزمان و غافلگيرانه در مناطق جنوب تهران آنها را دستگير کردند.
وي بيان داشت: از مخفيگاه آنها 2 دستگاه موتورسيکلت،10دستگاه گوشي تلفن همراه مسروقه، پنج قبضه سلاح سرد و يک قبضه سلاح گرم کشف و به همراه متهمان به اداره پنجم پليس آگاهي پايتخت منتقل شدند.
سردار گودرزي، در ادامه بيان داشت: در تحقيقات عليرغم انکار و کتمان حقيقت از سوي متهمان، پس از مواجهه با مستندات و دلايل موجود، به ارتکاب حدود50 فقره سرقت، زورگيري و قاپ زني تلفن همراه در محله هاي مختلف شهر تهران اعتراف کردند.
اين مقام انتظامي در ادامه با بيان اينکه کارآگاهان در حال شناسايي مالخران اموال مسروقه هستند، خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانوني از سوي مرجع قضائي، براي کشف ديگر جرايم و شناسايي ساير شکات در اختيار اداره پنجم پليس آگاهي قرار گرفتند. 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه